Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Andre gang jeg bor på hotellet. 1 inntrykk bra. Men trenger å gjøre noen grep. Ikke spesielt hyggelig frokost rom. Er som å sitte i en frokost sal. M grønne grusomme løpere over ikke spes. pene bord. Ok frokost. Men m enkle grep kan det gjøres mye hyggeligere. Rommene har 70 talls tepper og filt limt på senge gavel og bord. Ikke spes. pent. Og en stor hvit koloss av en stol som er retro. Men kul for spes. interesserte. Ikke behagelig i bruk. De serverer meget god middag. Anbefales. Å prøve maten. Gode parkerings muligheter. Hyggelig bar område og resepsjon. Hyggelig betjening rent og pent. Men får ikke 4 stjerner fra meg før de gjør noe m rommene og frokost sal.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 497petterb
Hanne A, Ass. receptionschef på Comwell Roskilde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2017

Kære Petter.

Mange tak for din anmeldelse.

Vi har kede at indretningen af restauranten og vores superior værelser ikke er faldet i din smag.
Men vi er glade for at du har synes om maden på hotellet, og fundet det rent og pænt med en god betjening.

Med venlig hilsen Michelle Stinne, Assisterende receptionschef

Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Vi hadde et forretningsmøte med middag og overnatting! Maten smakte meget godt det samme gjorde vinen, men maten kom veldig sent noe de beklaget veldig så det var jo alt i alt bra! Bar området er hyggelig og bra service! Rommene små og noe gamle, men bra wifi!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, asgeirs2014
Hanne A, Assisterende receptionschef på Comwell Roskilde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2016

Kære Gæst.

Mange tak for din anmeldelse af jeres forretnings møde og ophold.
Det glæder os at I har synes om maden og vinen.
Yderligere er det dejligt at se at I har fundet barområdet hyggeligt.
Vi er kede af I har fundet værelserne lidt små. Vi har forskellige værelsestyper på enten 13 kvm., 24 kvm. eller 27 kvm.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden dag.

Med venlig hilsen
Michelle Stinne, Assisterende receptionschef

Anmeldt 1. juli 2016

Vi skulle besøke en venn i København, og valgte da å bo to netter på Comwell Roskilde. Vi lot bilen stå på hotellets parkeringsplass, og tok buss til Roskilde stasjon (10 minutter), og tog derfra til København (20 minutter). Ved hjelp av mobilløsningen til transportsystemet i København kjøpte vi en 24 timers billett til DKK 130, og da kunne vi reise så mye vi ville med tog, buss og Metro. Siste buss fra Roskilde stasjon tilbake til hotellet gikk ca kl 23.
Hotellet ligger landlig og stille til i vakre omgivelser. Vi bestilte et oppgradert rom, og fikk da - i tillegg til et stort sove/oppholdsrom med to lenestoler - et eget TV-rom med sofa. Stort bad. Første dag var sluket i badegulvet så tett at det ble mye vann på gulvet. Vi ga beskjed til resepsjonen dagen etter, og da vi kom tilbake fra København om kvelden var dette fikset og i sin skjønneste orden. God frokost og middag.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 346perm
Hanne A, Assisting Front Office Manager. på Comwell Roskilde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Kære Per.

Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder os at I har nydt hotellets beliggenhed og værelsets faciliteter.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.

Have en god dag.

Mvh. Michelle Stinne.

Anmeldt 16. august 2015

Hotellet ligger naturskønt med utsikt mor Roskilde fjord. Stille og rolig område rett uten for sentrum av Roskilde.
Rommene er lyse og moderne innretta. På superiorrommene er det aircondition.
I resepsjonsområdet er det også bar/ kaffe/te og en fin terrasse med utsikt over fjorden.
Frokosten, som er OK, serveres i et frokostrom. Hotellet har også restaurant med både " dagens meny" og a la carte. Maten er god, men serveringen treg og langsom. Måtte vente i opp til 45 min mellom forrett og hovedrett. Alt for lenge, hvis en har små barn med. På dager med få folk på hotellet stenger restauranten og maten blir servert i resepsjons/bar området. Det er ikke noe kjekt, og ikke særlig koselig, å sitte på høge, vakkelvorne barkrakker og spise middag, mens det velter inn med nye gjester og trillekofferter.
Vi har vært på hotellet tre ganger. Første gang var vi fornøyde. Andre gang var det problemer med serveringen, og rengjøringen var bare sånn OK. Da vi ankom her i sommer var det også sterk kloakklukt på rommene. Resepsjonisten var enig i, at det var en ufyselig lukt, og vi fikk god hjelp til å booke inn på et annet hotell i Comwell kjeden i stedet.
Man skal nok aldri gjenta en suksess!

Romtips: Superiorrommene er størst, har best utsikt, og aircondition. Ingen rom har minibar eller safe.
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, ennasus2015
Hanne A, Receptionschef på Comwell Roskilde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2015

Kære Gæst.

Mange tak din anmeldelse af dit ophold hos os i Roskilde.

Det glæder os at se at i fandt belligenheden og hotellets bar hyggelig.
Vi beklager at din oplevelse i restauranten ikke har været optimalt.
Der skal selvfølgelig ikke være så lang ventetid på jeres mad, og dette bestræber vi os på at undgå.
Vi er meget kede af kloaklugten, men er glade for vores receptionist hjalp jer med en anden løsning.

Med venlig hilsen
Hanne Andersen, Receptionschef

Anmeldt 20. juli 2014

Hvis man er det for byen Roskilde, bør man vite at det er 4 km å gå (eventuelt taxi) til sentrum. Hele området rundt Roskilde er vakkert og velstelt, og vi nøt spaserturen frem og tilbake. Hotellet er innvendig dekorert med moderne kunst, og rommene har ultramoderne innredning. Et liggestolaktig møbel som tar halve gulvplassen, en håndvask som er så flat at man ikke får plass til hendene under kranen er eksempler på krampaktig modernisme. Rommet hadde en fredfull utsikt over fjorden, med solnedgangen midt imot. Siden vi reiste pr motorsykkel, hadde vi bagasje uten hjul. Da føltes korridorene svært lange. Betjeningen var svært imøtekommende. Frokostbuffeten var meget god.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Arne_Kolbotn
Hanne A, Receptionschef på Comwell Roskilde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2014

Kære Arne,
Mange tak for dine fine kommetarer om jeres besøg hos os og fordi du tager dig tid til at skrive.
Venlig hilsen
Hanne Andersen