“Fantstisk på Haslum”
Anmeldelse av Spice Rootz

Spice Rootz
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Haslum
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, skuffer aldri! Hyggelige servitører, kjapp service og meget bra mat. Anbefaler spesielt Butter chicken og lamb korma.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Lilleg

Anmeldt 4. september 2020

Nydelig mat og strålende service. Her var alt vi bestilte helt topp kvalitet. Chicken Tikka med rykende ferske Naan brød, deilige vegetar-retter og frisk pasjonsfrukt kake til dessert. Takk for et deilig fredags-måltid:-)

Dato for besøk: september 2020
Takk, ArveNorway
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk mat alltid!!og nydelig service ❤

Lokalt, flotte råvarer å flinke kokker !
Setter pris på det indiske kjøkken og ser hva Bærum trenger

Dato for besøk: mai 2020
Takk, evaj198
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

En mat opplevelse av de sjeldne. Her var det pluss poeng for både mat og service. Vår vertinne Magdalena var utrolig hyggelig og passet på at vi fikk påfyll av både mat og drikke

Dato for besøk: august 2020
Takk, Vibeke B
Anmeldt 28. juli 2020

I de nyoppussede lokalene er det hyggelig, rent og uformelt. God service. Veldig god mat! Prøv gjerne spicy nan.

Takk, 686theat

Har du vært i Spice Rootz? Del dine erfaringer!