“Rolig, hyggelig sted med god mat”
Anmeldelse av Spice Rootz

Spice Rootz
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Haslum
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

De gamle lokalene til 'LaHore', men etter hva jeg forstår, nye eiere og kokk.

God mat, litt mer elegant presentert enn vanlig for en typisk "Diner". Prisen i den høyere enden av skalaen.

Spiste chicken tikka masala og chicken karahi, den siste hadde mer grønnsaker. Begge veldig bra.

Veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bjorska

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, super hyggelig service og god atmosfære. Vi spiste en nydelig smaksfylt kamskjell til forrett og mix grill og kylling korma til hovedrett. King cobra øl var ikke feil heller

1  Takk, Bue S
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde med oss et par som kun spiser vegansk mat. Spice Rootz har flere retter på menyen som de kan spise. De valgte Tandori roti (kr 35), mixed pakora (kr kr 95) og daal tadka (kr 185) styrke sterk. Alt smakte nydelig. Vi tok garlic naan ( kr 50), chicken Karahi (kr 225), chicken Tikka Masala (kr 230) i sterk og medium pluss. Sterk er mindre sterk enn medium på Dinner Restaurant. Jeg avsluttet med god mango lassi. Nydelig mat og god service hele veien. Anbefales varmt!

2  Takk, heidi5565
Anmeldt 21. juni 2021

Veldig bra resturant.De har veldig god mat og fint service.Det er et veldig fint sted.
Anbefaler veldig å gå ditt.

Takk, Nottymunda143
Anmeldt 24. mai 2021

En av de aller beste indiske i Norge. Spennende forretter, nydelige smaker. Hovedrettene klassiske og helt i topp både på råvarer og smak. Dessertene i en klasse for seg - vi spiste brownie og den var himmelsk. Betjeningen proff, vennlig og smilende bak munnbindet. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, LMCO72

Har du vært i Spice Rootz? Del dine erfaringer!