“Bortgjemt perle med en fantastisk atmosfære”
Anmeldelse av Spice Rootz

Spice Rootz
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Haslum
Anmeldt 11. august 2021

Dette er en restaurant som treffer på alle punkter.

- Maten var ikke bare god, den var innbydende dandert.
- Servitøren hadde inngående kjennskap til maten og hvordan den ble laget.
- Min kone liker det jeg kaller sterk mat, men det viste seg å være medium + krydret.
Jeg liker mildere mat og servitøren brukte tid for å fastslå hvilke styrke som ville
passe for oss. Kokken traff for oss begge, ne som gjorde opplevelsen perfekt.
- Rene lokaler.
- Skjermer var satt opp mellom de ulike bordene og håndsprit var tilgjengelig.

Skulle jeg pirke på noe, ville det være at bordene er litt for små. På den andre siden var det en mer intim opplevelse.

1  Takk, SteinA740

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

De gamle lokalene til 'LaHore', men etter hva jeg forstår, nye eiere og kokk.

God mat, litt mer elegant presentert enn vanlig for en typisk "Diner". Prisen i den høyere enden av skalaen.

Spiste chicken tikka masala og chicken karahi, den siste hadde mer grønnsaker. Begge veldig bra.

Veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bjorska
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, super hyggelig service og god atmosfære. Vi spiste en nydelig smaksfylt kamskjell til forrett og mix grill og kylling korma til hovedrett. King cobra øl var ikke feil heller

1  Takk, Bue S
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde med oss et par som kun spiser vegansk mat. Spice Rootz har flere retter på menyen som de kan spise. De valgte Tandori roti (kr 35), mixed pakora (kr kr 95) og daal tadka (kr 185) styrke sterk. Alt smakte nydelig. Vi tok garlic naan ( kr 50), chicken Karahi (kr 225), chicken Tikka Masala (kr 230) i sterk og medium pluss. Sterk er mindre sterk enn medium på Dinner Restaurant. Jeg avsluttet med god mango lassi. Nydelig mat og god service hele veien. Anbefales varmt!

2  Takk, heidi5565
Anmeldt 21. juni 2021

Veldig bra resturant.De har veldig god mat og fint service.Det er et veldig fint sted.
Anbefaler veldig å gå ditt.

Takk, Nottymunda143

Har du vært i Spice Rootz? Del dine erfaringer!