“Vår stamrestaurant”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Kanskje drygt å kalle det «stamrestaurant» når vi bare er der én gang i året, men vi har vært der i over 30 år nå. Alltid like hyggelig betjening, og menyen er heldigvis omtrent den samme som i starten. Stedet fremstår som en autentisk gresk restaurant. Kjøkkenet er godt synlig fra restauranten, så man kan følge med når pizzaen blir laget – eller andre ting på menyen. Nydelig mat. Er verd hele turen fra Trondheim. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tmartinh

Anmeldt 8. mars 2019

Grei restaurant ved Stortorget i sentrum av Østersund. Noe av maten smakte som at den var lagd ferdig en god stund før vi kom dit. Vi spiste der ganske sent på kvelden, men likevel...

Dato for besøk: april 2018
Takk, Meraker
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Det finnes absolutt bedre restauranter i Østersund, maten var ikke varm og kjøttet var seigt og oversvømt i saus. Styr unna..

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Hinsverk
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som skulle ha middag. Maten vi fikk var aldeles nydelig! Vi fikk salat med feta og oliven til forrett (uten å betale ekstra) og nydelige rosmarinkrydrede lammekoteletter med stekte potetskiver til middag. Kjempehyggelig betjening og meget god service. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, FannyF599
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Værste servicen ever!! Hva er greia å ta 60kr ekstra for at jeg og min sønn skulle dele en pizza! Og da var vi tre voksne som kjøpte mat der ikke har de en barnemeny å tilby heller. Utrolig dårlig stemning på personalet også, kommer aldri tilbake!!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Camilla S

Reisende som så på Restaurang Pizzeria Athena, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Restaurang Pizzeria Athena? Del dine erfaringer!