“Allehelgens aften. Kveldens gode måltid!”
Anmeldelse av Restaurang En Liten Rod

Restaurang En Liten Rod
Vurdert som nr. 25 av 129 Restauranter i Östersund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Etter konsert i Stora Kyrkan var vi sultne etter tur fra Trondheim! Vi fikk anbefalt dette stedet av en venninne.
Nesten anonymt skilt på døren utenfor, men og vi kom inn i et jettefint lokale! Fargene var røde og hvite, og perfekte for er slikt sted med en viss intimitet, rødt og hvitt! Fargene satte oss i julestemning, og vi bestilte og fikk deilig mat!
Rå biff med godt tilbehør, pepperrot, sennep, kapers, eggeplomme+++ som tilbehør, fyllt biff med geitost og en fantastisk rødvinsås, passe komte grønnsaker og stekt poteter

Takk, eaaLongyear

Anmeldt 7. mai 2016 via mobile enheter

En liten bortgjemt perle med kjempegod mat og service verdt et besøk
Anbefaler å prøve deres fondue

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Turid B
Anmeldt 1. november 2014

En koselig liten restaurant med meget hyggelig betjening og en helt fantastisk pepperbiff, litt minus for alt for stekte grønnsaker.... Anbefales :-)

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, Raygron69
Anmeldt 20. august 2014

Det er vel verdt å lete seg fram til denne restauranten. Intimt og koselig lokale der man kan sitte rundt bordet og snakke i ro og fred. Hyggelig betjening som med smil og glimt i øyet sørget for at vi hadde det bra.Restauranten er kjent for sine fondue-menyer. Vi er veldig glad for at vi ikke tok fondue, for da hadde vi gått glipp av de fantastiske smaksopplevelsene som de andre rettene ga oss. Fire personer og to ulike forretter, fire ulike hovedretter, tre ulike desserter: ALT like nydelig anrettet, passe mengde og perfekt tilberedt. Hvilken gourmet-himmel! Det blir fondue neste gang - må jo prøve spesialiteten også!

Dato for besøk: august 2014
Takk, Mymlen
Anmeldt 26. november 2012

En litt bortgjemt plassering, med du verden for en atmosfære. Hvis dere er 2 og sultne skal dere spise fondue. Vi spiste nå grillspyd og fjellrøding. Meget godt. Vi hadde en fyldig spansk rødvin til. Koselig betjening og bra med kunder. Husk, her kan dere ha god tid da det er såpass stille at man kan prate sammen. Det er viktig!

Takk, Ragnar H

Reisende som så på Restaurang En Liten Rod, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Restaurang En Liten Rod? Del dine erfaringer!