“Dårlig service”
Anmeldelse av Shanghai Wok

Shanghai Wok
Vurdert som nr. 12 av 136 Restauranter i Östersund
Anmeldt 26. juni 2023

Styr unna. Generelt lite service. Måtte lete etter noen for å bestille osv.
Toppen var da vi aldri fikk den fjerde retten vi skulle ha. Synd men det kostet det samme sa servitøren!!!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Sunshine11524424092

Anmeldt 5. august 2022

Ok mat, litt seigt kjøtt. Vennlig betjening og ganske rimelig både middag og drikke. Fikk spørsmål når vi skulle gå, om vi ville ha bord til tre.. Rart, med tanke på at vi har vært der en stund..

Dato for besøk: august 2022
Takk, LenaS2181
Anmeldt 2. august 2022

For en matopplevelse til flott pris,prøvde 4 retter.Crispy Anka(duck) var en opplevelse:) kommer tilbake

Dato for besøk: august 2022
Takk, RichardFagermo
Anmeldt 14. april 2022 via mobile enheter

Nydelig mat , rent og pent lokale .
Anbefales hvis du ønsker tradisjonell Kina mat i en rolig atmosfære . Hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: april 2022
Takk, Sibirkatt79
Anmeldt 24. september 2021

Fikk servert god mat å vi møtte en veldig hyggelig servitør som ga oss den beste service. Jeg anbefaler stedet.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Gurine69

Reisende som så på Shanghai Wok, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Shanghai Wok? Del dine erfaringer!