“Morsomt opplegg og god mat”
Anmeldelse av Pinchos

Pinchos
Vurdert som nr. 79 av 129 Restauranter i Östersund
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Morsomt opplegg med bestilling via app. Maten smakte bra. Drikke bestillingen var ikke like bra, drikken ble ferdig etter maten.

Takk, 542stiane

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Pinchos var en ny og spennende opplevelse for oss. Hadde bestilt bord til kl:17. De åpner kl:16. Her laster du ned en app hvor du bestiller mat og drikke. Anbefaler å bestille 3 retter først og ta det der etter. Kan være lurt å bestille runde 2 når du får første runde. Kan være lang vente tid når det er mye folk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, timb_rger
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vårt første besøk. Artig konsept med bestilling via app. Sirkustema og vel tilrettelagt for barn. Popcorn når vi kom var sikkerstikk. Masse småretter så man kan smake på det meste. Litt ventetid på mat på runde to.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tovecarstensen
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Morsom tapas-plass med sirkus-tema og som har tatt det digitale lenger enn de fleste. Du laster ned en app på egen telefon, eller låner et nettbrett på stedet. Her kan du bla i smårettene hvor både bilde og beskrivelse vises. Du velger og bestiller i appen. Så får du beskjed når retten er klar og du går frem og henter. Du bestiller en eller flere alt etter ønske, og du kan bestille så mange ganger du vil. Da kan man stoppe når man blir mett. Drikke like ens.
Maten er god. Kanskje ikke 5-stjerners, men får godt 4 fra meg.
Service er super. Vi fikk opplæring, de fulgte opp og ryddet av etterhvert som rettene ble spist. De hadde lader til en telefon som begynte å få lite strøm, de smilte og var glade. I disken ble jeg raskt gjenkjent, så de ledet meg til vårt brett med retter. Så også kelnerne sang bursdagssang og gjøglet til andre gjester. Gøy.
Anbefaler en tur innom. Vi skal hit igjen ved neste Østersundsbesøk.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tors479
Anmeldt 4. desember 2017

Var oppe i forbindelse med fotball og havnet innom Pinchos som lå rett ved hotellet. Ble møtt av et særdeles vennlig og hyggelig serviceteam. Vi ble informert om at det var en app restaurant og alt foregikk på app. Maten var fantastisk god, service like så og det tok svært kort tid fra bestilt til maten stod klar. Alt styrt og informert fra telefonen. En svært hyggelig og ikke minst kulinarisk opplevelse. Forsøkte 6 forskjellige retter hvor alle innfridde forventningene.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Håkon S

Reisende som så på Pinchos, så også på

Östersund, Jämtland
Östersund, Jämtland

Har du vært i Pinchos? Del dine erfaringer!