Expedia.comUSD 111
TripadvisorUSD 111
Travelocity
FindHotelUSD 111
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Hadde bestillt dobbeltrom ved dette såkalte " hotellet " Der var ingen resepsjon, ingen synlig betjening, va er dette for noe tull. Vi kom oss inn via en anonym dør åpnet med en kode på sms? Samme prosedyre for å komme inn på dobbeltrommet som var så lite at en av koffertene måtte stå i vinduskarmen. En totalt ubrukbar ( myk) seng på 120 cm til to voksne mennesker er jo forkastelig, vi skulle jo sove der. Skitten baderom med rester av vaskemopp på gulvet osv. Kontaktlinse funnet ved sengen på et gulv som var langt fra rent, hvor et internkontrollen på et slikt sted? Likt av sigarettrøyk på kvelden som trengte inn på vårt rom, som om ikke det var nok begynnte det å trenge inn stekos fra tilberedning av bla bacon kl 0528. Vi var mye mer slitne da vi dro derfra enn da vi kom. Har i ettertid forsøk å komme i kontakt med ledelsen uten hell, dette tolker jeg som om de er skamfulle over hva de tilbyr. Styr unna dette som blir betegnet som hotell, men snarere er mer som en brakkerigg, med fare for å fornærme både de som bygger og bor i brakkerigger.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 005robertsen
Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales ikke.. markedsføres som høy hotellklasse, men rommet var på samme størrelse som en liten lugar på danskebåten. Ble tatt imot inne i en sliten restaurant før vi fant rommet. Dette holder ikke som hotell.. gikk umiddelbart over til Clarion på andre siden av gaten.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, 988leifn
Anmeldt 29. juli 2018

Dette var noe nytt. Et lite hotell ulikt alle andre hotell vi har besøkt. Innsjekking foregikk ved at vi fikk en kode på sms for å låse opp døren til rommet (ingen resepsjon). Det var også oppgitt et nummer man kunne ringe for å få hjelp om nødvendig. Inngang fra gaten var døren det sto 17 over.
Frokostrommet var lite med bare 2 bord. Vi spiste hver dag på terassen like utenfor. Det var også utplassert bord langs veggen i korridoren utenfor selve frokostrommet. Det var m.a.o. godt med plass for å spise. Godt var det også med et rikelig utvalg pålegg, drikke, frukt osv. Daglig leder fortalte at det var et hotell drevet etter samme konsept i Stockholm og flere i Finland. Hun var imidllertid svært stolt av den flotte frokosten; de andre nevnte hotellene serverte bare en matpakke til frokost!
Jeg har gitt dette hotellet, som åpnet i november 2017, karakteren 4, mye på grunn av originalitet, men også vennlighet og renslighet, som var helt upåklagelig. Beliggenheten er også prima, på enden av gågaten (Prästgatan) og - svært praktisk - det kommunale parkeringshuset som ligger rett rundt hjørnet og koster 5 SEK per time/70 SEK per døgn.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Paul586
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min samboer booket et rom her den 10 og den 11 juli.
Første natten var det besett til bråk utenfor på gaten,så å si gjennom natten.Så det var ikke så lett å få noe søvn siden det er veldig lytt der.Andre natten litt bedre men fremdeles støy.Men dette kunne vi leve med.Noe som var verre var at jeg og min samboer fikk kløe og småe utslett over kroppen etter 1 døgn og litt verre etter 2 døgn.Så dette viser helt klart til at det ikke er helt hygienisk renslig her.Tok kontakt med resepsjonen om dette på tlf om dette og dette avviste han helt å holdent,å i tilegg så sa han at jeg hadde bare bestilt for en person når jeg helt klart hadde booket et dobbelt rom for meg og min samboer.Å denne frekke uintelligente reseptionisten sa også at han ikke trodde samboern min var min samboer!!??Helt utrolig hvor frekk å spydig det går an å bli.Men dette sier vel alt om hvor tilbakestående visse folk kan være!Så vil ikke anbefale denne plassen i det hele tatt.Vurderer faktisk å gå til advokat for å få kompensasjon for dette!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Daniel H
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Dette er et lite hotell, men med nyoppussede og fine rom, trivelige og hjelpsomme ansatte og en veldig bra frokost! Hotellet ligger like ved et parkeringshus, noe støy fra gaten, men ellers stille. For å ta heisen og for å komme inn på rommet trenger man en kode, den får man ved å kontakte de ansatte på hotellet, eller på sms ved bestilling. I første etasje er det en restaurant med asiatisk mat, anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, M33773