Anmeldt 15. februar 2015 via mobile enheter

Trivelig å rolig hotell nesten i utkanten av sentrum. Greie rom,tv både på stue og soverom. Gratis wifi. Trivelig og god frokost i rolig atmosfære. Verdt å besøke ja. Gratis parkering på området også.

Opphold: februar 2015, reiste som et par
1  Takk, Gunnar S
Anmeldt 20. juli 2014 via mobile enheter

Luktet fjøs på rommet, støy om natta, tomt for varmtvann siste dag av oppholdet, vann på hele badet etter dusj, personalet som brøyter seg forbi en gjest for å forsyne seg av frokostbuffeen... Nei dette var ikke et hotell å skryte av! Plusset med hotellet må være gratis parkering og internett, samt sentrumsnær beliggenhet, men det finner man vell på andre hotell i byen også.

Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, InaG344
Anmeldt 6. juli 2014

Enda en mislykket hotell opplevelse:-(
Det er leit at man ikke kan stole på disse anmeldelsene, men mange legger lista for lavt når man skal skrive disse anmeldelsene.
Å kalle dette for hotell er nok en overdrivelse.
Det var enkelt og greit dyrt og dårlig.
Vårt dobbeltrom har ikke aircondition, støyen fra gata er overdøvende frem til klokka 04:00. Og da er det både biler, motorsykler, naboer og persontrafikk vi snakker om.
Savner også minibar eller et llite kjøleskap på rommet. Badet var noe for seg selv, man burde nesten ha svømmeknappen for å gå på do etter at man tok en dusj. Fall mot sluk er nesten et ultimatum på et hotell bad.
Badet var i utgangspunktet stort nok, men sammensetningen av toalett og vask medførte en del akrobatikk for å finne toalett setet:-)
Styr unna en kald øl, da dette er varmt og utrolig dyrt.
Frokost er nesten som hjemme, ikke noe å skryte av. Kjøledisk mangler også på dette hotellet, så drikke blir varmt så velg kaffe eller te:-)
Skal jeg nevne noe positivt må det være gratis parkering, sentral beliggenhet og fungerende wifi.

Romtips: Er det helg så styr unna siden ut mot gaten.
  • Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Arild51
Anmeldt 6. oktober 2013

Vi hadde et fint opphold på Hotell Jämteborg. Vi fikk et stort tremannsrom, det var rent og fint, det var gode senger og personalet var blide og hjelpsomme. Det var gratis parkering i bakgården, og kort avstand til handlegaten. God frokost med det meste. Eneste minus var at det var kaldt på badet, og vi fant ikke noen regulering. Vi kommer sikkert til å bo der neste gang vi er i Østersund

• Opphold: oktober 2013, reiste med familie
Takk, ingerhe
Anmeldt 18. april 2013

Veldig fornøyd med vårt opphold på dette hotellet. Greie store rom, godt renhold, stille om natten. Gode senger, God frokost og hyggelige folk i resepsjonen.Veldig sentralt med gåavstand til handlegatene. Gratis parkering på området for gjester er også et stort pluss. Vil helt sikkert bo her ved neste besøk også.

• Opphold: juli 2012, reiste som et par
1  Takk, MonaNesset