• Frokost inkludert
Pensionat Bjornen(Östersund)
Hotell Linden(Östersund)
Hotell Zata(Östersund)
  • Gratis Wi-Fi
Hotel Emma(Östersund)(Mye for pengene!)
Travelocity
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 98 per natt.

Agoda.com
Anmeldt 21. mai 2016

Godt hotell med god beliggenhet og gratis parkering i bakgården. Fikk et stort rom denne gangen, noe jeg satte stor pris på. Hotellet holder god standard og er rent og trivelig. Frokosten var helt grei, men fatene med pålegg kunne vært fylt opp litt oftere. Ikke alle av betjeningen var like service innstilte, noe som trekker ned. Ung kelner i baren lekte sheriff og nektet folk servering bare de hadde det moro og lo litt høyt. Men alt i alt et brukbart alternativ i Östersund.

Romtips: Spør etter rom med sofa, da er rommet vesentlig større.
  • Opphold: april 2016, reiste alene
Takk, Bent N
Anmeldt 14. juli 2015 via mobile enheter

Dette va gjennomsnittlig pluss. Bra plass når ein har unger. Hadde med unga fra 1-7 år. Fekk stort rom med barneseng. Dei hadde mat som alle mine unger spiste, og dei er kresne. Bra beliggenhet i forhold til togstasjonen.

Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Bjørg B
Anmeldt 15. februar 2015 via mobile enheter

Trivelig å rolig hotell nesten i utkanten av sentrum. Greie rom,tv både på stue og soverom. Gratis wifi. Trivelig og god frokost i rolig atmosfære. Verdt å besøke ja. Gratis parkering på området også.

Opphold: februar 2015, reiste som et par
1  Takk, Gunnar S
Anmeldt 20. juli 2014 via mobile enheter

Luktet fjøs på rommet, støy om natta, tomt for varmtvann siste dag av oppholdet, vann på hele badet etter dusj, personalet som brøyter seg forbi en gjest for å forsyne seg av frokostbuffeen... Nei dette var ikke et hotell å skryte av! Plusset med hotellet må være gratis parkering og internett, samt sentrumsnær beliggenhet, men det finner man vell på andre hotell i byen også.

Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Ina G
Anmeldt 6. juli 2014

Enda en mislykket hotell opplevelse:-(
Det er leit at man ikke kan stole på disse anmeldelsene, men mange legger lista for lavt når man skal skrive disse anmeldelsene.
Å kalle dette for hotell er nok en overdrivelse.
Det var enkelt og greit dyrt og dårlig.
Vårt dobbeltrom har ikke aircondition, støyen fra gata er overdøvende frem til klokka 04:00. Og da er det både biler, motorsykler, naboer og persontrafikk vi snakker om.
Savner også minibar eller et llite kjøleskap på rommet. Badet var noe for seg selv, man burde nesten ha svømmeknappen for å gå på do etter at man tok en dusj. Fall mot sluk er nesten et ultimatum på et hotell bad.
Badet var i utgangspunktet stort nok, men sammensetningen av toalett og vask medførte en del akrobatikk for å finne toalett setet:-)
Styr unna en kald øl, da dette er varmt og utrolig dyrt.
Frokost er nesten som hjemme, ikke noe å skryte av. Kjøledisk mangler også på dette hotellet, så drikke blir varmt så velg kaffe eller te:-)
Skal jeg nevne noe positivt må det være gratis parkering, sentral beliggenhet og fungerende wifi.

Romtips: Er det helg så styr unna siden ut mot gaten.
  • Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Arild51