Expedia.comUSD 113
eDreamsUSD 114
Orbitz.comUSD 113
Agoda.comUSD 113
Anmeldt 30. juni 2019

Ja, det er et gammelt bygg med smale trapper og ganger. Men vi fikk et nyoppusset rom som var riktig fint,og ble veldig fornøyd. Det aller beste med hotellet var jentene i resepsjonen/baren/spisesalen. De var fantastisk hyggelige og serviceminded. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, RF8624
Anmeldt 22. juni 2019

Vi har besøkt dette hotelet flere ganger og har syntes at det har vært ok. Det gjør vi fortsatt, men ble litt skuffet da vi ble plassert over gata på det som var engang hotell Asken. Rommet var greit. Det var ok renhiold, men litt ugreit med mange dører med lås for å komme til rommmet. Frokosten er sånn passe. Det er det du trenger, men ikke overveldende. Ganske enkelt, men greit nok for et døgns opphold. Kanskje høyt nok prisnivå for et såpass enkelt hotell.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, ors99
Anmeldt 27. september 2018

Vi overnattet her en natt på vei mot nord,helt okei hotell midt i byen med gratis parkering som er bra.Rommet var ok med det var varmt og med vinduet åpent ble det mye"støy"fra feststemte folk i byen som er normalt på en fredag kveld så en aircon.hadde vært på sin plass der og da,men vi får prise "sommeren"når vi har den og når det er sagt,de feststemte roet seg etterhvert og vi fikk sove godt alle sammen.Okei frokost,det eneste jeg aldri kommer til å like er svensk brød..

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MAY-RITA STRAND L
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Litt slitt hotell. Ikke heis. Koselig personal. God seng, så sov godt.. Men fant hår i dusjen, men ellers godt renhold. Frokost litt kjedelig, ikke så mye utvalg. Greit hotell midt i sentrum, hvis man er på gjennomreise.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, annegros
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Veldig gammelt og slitt hotell, greit nok for 1 natt. Trivelig personale. Grei frokost. Vil nok velge et nyere og freshere hotell neste gang. Trafikkstøy fra Storgata tidlig på morgenen. Ikke frisk og god lukt på rommet.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 895gretev