Expedia.comUSD 144
Vio.comUSD 142
ZenHotels.comUSD 147
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Fint hotell, hyggelige personale ogvi trivdes godt :) Frokosten var kjempe god :) bra dj på fredagskveld, og de i baren kunne lage gode drinker!:) eneste vi savnet var kjøleskap/minnibar der vi har kunnet avkjøle drikken vår..

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, annhelenj2018
Sandra B, Passion Coach på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej Ann-Helen!
Wow vilka fina ord, stort tack från mig och mina kollegor.
Det glädjer mig att du har haft en sådan bra vistelse här hos oss
och jag hoppas vi får se dig här snart igen :)

Med vänliga hälsningar

Anmeldt 13. august 2018

Vi bor på dette hotellet noen ganger i året og har gjort det i mange år. Men frokosten skuffer alltid. Ellers er vi godt fornøyd. Hotellet ligger midt i sentrum og har gratis parkering. Hyggelig personale. Denne gangen var det for varmt på rommet.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, RuneO_12
Sandra B, Passion coach/ Breakfast, lunch & banquet supervisor på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hej Rune!
Vad tråkigt att frukosten inte var vad du förväntade dig, du får gärna kontakta mig på hotellet
för lite mer detaljer kring frukosten.

Jag håller med om att det är varmt, det har varit en otroligt varm sommar, vilket ingen hade räknat med.
Jag hoppas att du vill ge hotellet/frukosten ännu en chans till så att vi får visa hur bra vi vill vara! :)
Du är varmt välkommen tillbaka

Anmeldt 7. august 2018

Var her med familien til min forlovede. Vi har vært her før og er veldig godt fornøyd med hotellet. Det har super beliggenhet, trivelige ansatte og greie rom til en grei pris. Basseng i kjelleren er et kjempepluss når man har med barn.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, sdahl647153
Sandra B, Passion coach på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Hej!
Tack så mycket før ditt fina omdøme om oss och vårt hotell!
Vad roligt att barnen gillade poolen :)

Jag önskar dig och din familj varmt välkomna tillbaka till oss
nästa gång ni besöker Östersund

Anmeldt 29. juli 2018

Flott beliggenhet. Varme rom. Svært varme bad. Varmekabler og håndkletørker kan ikke skrues av. Dumt når det er 24 grader ute om natten og ingen a/c.
Flott basseng og badstu tilbud i kjeller. Jeg har aldri sett slik før.

Romtips: Velg rom uten morgensol om sommeren. Varme rom.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, stipaul74
Titti M, Receptionschef på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Tusen tack för ert omdöme.

Anmeldt 29. juli 2018

Hotellet har en meget sentral beliggenhet for den som vil besøke Østersund by. Grei parkering i parkeringshus like ved hotellet - til en døgnpris på kr 70,-!
Personalet i resepsjonen fremsto som meget hyggelige, og frokosten var meget innholdsrik og allsidig. Her var det tid og rom for en meget god start på dagen.
Hotellet var imidlertid malt innvendig i meget mørke og dystre farger der en skulle tro det var klargjort for en begravelse! Et klart minus for dette. Ellers var vårt rom forholdsvis lite. Det var åpenbart blitt klargjort like før vi sjekket inn. Gulvet var fortsatt så vått at vi måtte bruke skotøy for å unngå å bli våte på bena - sko vi nettopp hadde gått med i gatene slik at de var skitne under sålen. Denne skitten løste seg opp på det våte gulvet slik at gulvet ble skittent innen det tørket opp.

Romtips: Be om rom på minimum plan 3 og unngå vestsiden (bakgård).
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tor Egil L

Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme