FindHotel
Priceline
Anmeldt 24. november 2019

Svært hyggelige ansatte i alle ledd uten å være påtatt. Bodde i oppgradert rom som lå i en stille del av hotellet - rent og ryddig. Kjapp inn/ut sjekk. Når hotellet i tillegg ligger sentralt og serverer god frokost kommer vi gjerne tilbake.

2  Takk, 333geirh
NickiE142, General Manager på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2019

Hej hej från Östersund,

Jag hoppas att allt är underbart idag.
Stort tack för din fina återkoppling från dina dagar här hos oss häromsistens. Jag är så glad över att ni hade härliga dagar här på vårt hotell: det känns som att ni trivdes gott med oss.
Jag önskar er den bästa dagen och varmt välkommen tillbaka till oss.

Anmeldt 19. november 2019

Bo godt og sentralt i Østersund. Flotte rom, gode senger, super service og veldig god frokost.
Vi har besøkt hotellet en rekke ganger og veldig fornøyd hver gang. En bonus med gratis tilgang til pool i kjelleren. Våre barn vil ikke bo på andre hoteller i Østersund :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hhamme
NickiE142, General Manager på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Hej,
När skymningen börjar dra in över Östersund kommer här ett stort jublande tack för din fina återkoppling från dina dagar hos oss. Ni är de allra allra bästa föräldrarna som lyssnar till era barn: de har helt rätt i valet av hotell i Östersund:)
Ha en fortsatt fin dag idag och varmt välkommen tillbaka till oss igen.

Anmeldt 18. november 2019

Topp service, trivelige ansatte, rent og velfungerende. Men savnet litt en mellomgrov/grov smaksnøytral brødtype til frokost, blir litt sånn enten "loff eller fuglefrø". kunne hatt litt flere sitteplasser i barområdet..

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 87post

Hej hej,
Tusen tack för din fina återkoppling från dina dagar med oss här på Clarion. Det känns som att du trivdes riktigt gott och det gör oss otroligt glada.
Jag blir lite misstänksam om det har blivit något fel med beställningarna i helgen då vi alltid har både danskt rågbröd och mörkare frallor på frukosten så jag kommer att prata med min frukostansvarig när hon är tillbaka. Jag är ledsen att du inte riktigt fick den allra bästa starten på dagen utan gott mörkt bröd men lovar att vi har det nästa gång du hälsar på oss.
Jag hoppas att du får en fortsatt trevlig dag idag och varmt välkommen tillbaka till oss.

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi har brukt dette hotellet i årevis under ulike eiere, mest pga beliggenhet ved Stortorget, og svømmebasseng da ungene var små. Bassenget ble kalt «Pytten»... Betjeningen er vennlig og hjelpsom og finner som regel løsninger. Siden vi har bodd der en del, vet vi at det svarer seg å be om rom i nærheten av heisene, ellers kan det bli lange korridorer å gå. Det er parkering i friluft på baksiden, eller i hotellets garasje; det siste mot betaling. Alternativ parkering i P-hus like ved inngangen. Rommet vi fikk sist var enkelt og greit, ikke kjøleskap, strykebrett osv. Vindu mot inngangsparti og noe feststøy, men det gjorde ikke oss noe. Frokosten serveres i samme lokaler som restaurant Kitchen & Table bruker om kvelden. Som restaurant er lokalene intime, og vi hadde en fin opplevelse der i 2016, men som frokostlokale kan de på meg virke klaustrofobiske når det strømmer på med hotellgjester. Maten er ok, men man må be om ordentlig smør, hvis man er henfallen til denslags. Det går an å få frokost på rommet, i verste fall. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, tmartinh
NickiE142, General Manager på Clarion Hotel Grand Ostersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Hej hej och tusen tack för din fina återkoppling med massor med bra information till andra gäster som funderar på vilket hotell de ska välja och boka när de kommer till Östersund. Stort tack att du rekommenderar oss som hotell: det känns som att du trivs gott hos oss trots att korridorerna känns långa och det ibland kan vara trångt vid frukosten. Strykjärn med strykbräda har vi dock på alla rum och de står i garderoben:).
Ha en fortsatt underbar höst och varmt välkommen tillbaka till oss igen.
Nicki Eby, hotelldirektör Clarion Hotel Grand Östersund.

Anmeldt 23. august 2019

Oppgraderte flotte rom siden mitt forrige besøk. Meget hyggelig og intim bar. Nydelig og innholdsrik frokost. Særdeles hyggelig betjening. Gode fasiliteter forøvrig og sentral beliggenhet. Mer skryt kan vel ikke hotellet få - anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, torbj_rns464

Hej från Östersund. Jag hoppas att du har haft en fin dag idag. Jag ville bara skicka ett stort och varmt tack för ditt toppbetyg och din fantastiska återkoppling från dina dagar med oss här på Clarion i Östersund. Vi älskar skryt, särskilt från våra gäster, då det betyder att vi verkligen har lyckats med det vi älskar: att få just dig att stortrivas hos oss. Tusen tack.
Jag hoppas att du får den bästa hösten var än du är på vår planet och varmt välkommen tillbaka till oss igen.
Nicki Eby, hotelldirektör Clarion Hotel Grand Östersund.