“Overraskende spissestes i Østersund!”
Anmeldelse av La Fabbrica Del Gusto

La Fabbrica Del Gusto
Vurdert som nr. 37 av 135 Restauranter i Östersund
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som bare droppet innom en lørdagskveld. Dette er nok en populær plass fordi det var ventetid på 15 minutter før vi kunne få bord.

Atmosfæren da vi kom inn var veldig bra. Dette er ett konsept som er veldig likt Lager 11 i Trondheim, men med en bedre atmosfære. Konseptet var at man kunne bestille salater, burgere, pizza eller pasta var ulike stands inne i lokalet. Vår gruppe bestilte 2 x carbonara, 1 asiatisk salat med scampi og 1 Cæsarsalat. Alle var veldig fornøyde med maten.

Jeg bestilte carbonara som var veldig god på smak med en pasta dom var perfekt Al dente. Sausen kunne ha vært litt tykkere men dette var ikke med på å trekke ned inntrykket av retten.

Det eneste som gjør at jeg ikke gir full score, var køene og de utfordringen vi hadde med bestilling av drikke. Som med maten var også dette en egen stand men de som skulle ta imot bestillingene kunne ikke forstå oss som snakket norsk og etter en litt prøving så slo servitøren over på engelsk, men likevel klarte bestillingen å bli feil. Ølen vi bestilte var god, men ikke det vi forventer i Skandinavia.

1  Takk, Tom U

Anmeldt 13. april 2022

Dato for besøk: april 2022
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 8. juli 2022

Reisende som så på La Fabbrica Del Gusto, så også på

Har du vært i La Fabbrica Del Gusto? Del dine erfaringer!