“Veldig dårlig service”

Kjøkken: Svensk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro innom for en øl/ drink fredag kveld.
Lite folk, likevel klarte servitør å rote med vår bestilling. Hun kom med ekstra drikke som ikke var bestilt. Og hennes sjef kom straks tilbake til bord og lurte på hvem som hadde bestilt det som var laget ekstra av bartender. Sur og lite vennlig, nesten frekt.
Klasket drikke i bord og gikk med surt ansikt tilbake til bar. Åpningstid var til « sent»- men ble bedt om å betale da de skulle stenge pga lite folk i baren. Smilekurs anbefales!
Kommer aldri tilbake.

1  Takk, Beate_Lau72
Per-Åke W, Ägare på Sir Winston Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hej, vi beklagar att ert besök hos oss inte var på topp. Vi hade en del av vår ordinarie personal borta den kvällen,
Vi hoppas få se er hos oss igen och visa vad vi vill stå för och leverera till våra gäster.
Skicka gärna era kontaktuppgifter till info@sirwinston.se
Välkomna åter!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 18 personer som hadde bestilt bord.
Ferdig dekket bord ventet ved ankomst.
Vi hadde også bestilt en 3-retter på forhånd etter individuelle ønsker. Det fungerte perfekt. Til rettene ble det valgt ulike typer drikke. Alt smakte og alle var fornøyd.
God og hyggelig service.
Restauranten anbefales og vi kommer tilbake.

Takk, 598einarw
Anmeldt 29. september 2018

Helt siden stedet bar navnet Simon& Viktor,har vi vært innom denne Restauranten for å nyte en god gammeldags Wienerschnitzel. Men nå har vi vært der for siste gang. Makan til brente skosåler til svkr. 269 pr.stk. har vi aldri vært borti!

Takk, Vidar S
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Var dær en søndag for å ta et par øl. Slapp øl og glassene manglet 1 cm opp til riktig mengde. Betjening totalt uinteressert i kundene.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 962geirr
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

En trivelig restaurant på torget. Både ute og inne servering. Litt trangt, men koselig. En brei meny og viner i flaske og glass. Mulig litt dryge priser, men porsjonene er store og verdt prisen. Hurtig og korrekt servering, men hadde tjent på litt mer munterhet. Servering fra kl 16.00 til 23.00. Hadde en Skagen toast med et glass Pol Roger, og pepperstek med et glass ripasso, alt til kr 700.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, johngeir

Reisende som så på Sir Winston Restaurant & Bar, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Sir Winston Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!