ScandicHotels.comUSD 126
ZenHotels.comUSD 131
Anmeldt 17. september 2018

Flott beliggenhet i forhold til vårt mål som denne gang var Folkeparken. Grei parkering hyggelig og hjelpsomt personell. Bra rom selv om det ble litt lang traving i lange og mange korridorer. Veldig god frokost.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 343steinarg
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hej Steinar G,

Tack för din fina feedback från din vistelse, jag ska se till att skicka detta vidare till resten av teamet.
Varmt välkommen tillbaka!
Filip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 28. august 2018

Ble møtt av en negativ person i resepsjonen. .Kom 45 min. før tiden, og spurte pent om rommet var tilgjengelig.Skulle da ha kr. 150,-for å sjekke det. Som Scandic Friends ble vi overasket.Rommet var glovarmt.Vinduet lot seg åpne bare på gløtt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tkr72

Hej,
Tack för att ni tagit er tid att skriva en recention från er vistelse. Jag beklagar att vi inte levt upp till förväntningarna denna gång. Jag ska ta detta vidare med berörda för att vi ska bli ännu bättre fram över. Hoppas på överseende och att vi ses igen!
FIlip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 28. august 2018

Bra med parkering, bra senger og bra mat. Det som trekker ned er en liten pute til hver seng og bare en ekstra pute. TV ok, men det var flere kanaler ute av drift. Hunde vennlig! Dører inn fra sideinnganger fungerte bare delvis på nøkkelkort lesere. 1 av 3 virket.

Service minded betjening i restaurant. Dårlig service i resepsjon.

1  Takk, Ole H

Hej Ole,

Tack för din feedback från din vistelse, den är viktig för oss. Beklagar att kanalerna var ur drift under din tid här, det var ett stort problem hos leverantören som påverkade de flesta hotell i Sverige.

Vad kul att höra att du fått bra serivice i restaurangen men inte lika kul att höra att de i receptionen inte levt upp till den servicenivån som jag vet att de kan. Ifall du vill kontakta oss direkt på ostersundsyd@scandichotels.com men flera synpunkter på vad som inte varit bra i receptionen så tar vi varmt emot dessa.
Filip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 18. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Anmeldt 8. august 2018

Overnattet på tur hjem fra ferie. Helt greit hotell med god frokost. Fikk et rom med beliggenhet uten trafikkstøy. Betjeningen var vennlige og imøtekommende.
Kommer sikkert til å overnatte her ved en senere anledning på gjennomreise.

Takk, oyvhovda

Hej Oyvhovda!

Tack för din fina reception. Varmt välkommen tillbaka på nästa genomresa!

Filip P