Expedia.comUSD 147
eDreamsUSD 147
TripadvisorUSD 147
Orbitz.comUSD 147
Anmeldt 21. november 2018

For en hundeutstillings entusiast som meg så kan jeg ikke få fullrost dette hotellet nok. Ble veldig godt tatt i mot, hundene fikk 'egen nøkkel så de kunne ha lys på rommet om de var alene. Utrolig hyggelig personal og veldig hjelpsom samme hva man ba om. Anbefales sterkt

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, FarAway21261369549
Jenny E, Hotelldirektör på Scandic Ostersund Syd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej,
Vi är så glada att ni hade en fin vistelse hos oss. Inga-Britt som är vår husfru älskar hundar och Carina i receptionen kom på idén med egen nyckel till hunden!

Vi hoppas få välkomna er snart igen!

Må gott,
Jenny Erikson

Anmeldt 17. september 2018

Flott beliggenhet i forhold til vårt mål som denne gang var Folkeparken. Grei parkering hyggelig og hjelpsomt personell. Bra rom selv om det ble litt lang traving i lange og mange korridorer. Veldig god frokost.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 343steinarg
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hej Steinar G,

Tack för din fina feedback från din vistelse, jag ska se till att skicka detta vidare till resten av teamet.
Varmt välkommen tillbaka!
Filip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 28. august 2018

Ble møtt av en negativ person i resepsjonen. .Kom 45 min. før tiden, og spurte pent om rommet var tilgjengelig.Skulle da ha kr. 150,-for å sjekke det. Som Scandic Friends ble vi overasket.Rommet var glovarmt.Vinduet lot seg åpne bare på gløtt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tkr72

Hej,
Tack för att ni tagit er tid att skriva en recention från er vistelse. Jag beklagar att vi inte levt upp till förväntningarna denna gång. Jag ska ta detta vidare med berörda för att vi ska bli ännu bättre fram över. Hoppas på överseende och att vi ses igen!
FIlip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 28. august 2018

Bra med parkering, bra senger og bra mat. Det som trekker ned er en liten pute til hver seng og bare en ekstra pute. TV ok, men det var flere kanaler ute av drift. Hunde vennlig! Dører inn fra sideinnganger fungerte bare delvis på nøkkelkort lesere. 1 av 3 virket.

Service minded betjening i restaurant. Dårlig service i resepsjon.

1  Takk, Ole H

Hej Ole,

Tack för din feedback från din vistelse, den är viktig för oss. Beklagar att kanalerna var ur drift under din tid här, det var ett stort problem hos leverantören som påverkade de flesta hotell i Sverige.

Vad kul att höra att du fått bra serivice i restaurangen men inte lika kul att höra att de i receptionen inte levt upp till den servicenivån som jag vet att de kan. Ifall du vill kontakta oss direkt på ostersundsyd@scandichotels.com men flera synpunkter på vad som inte varit bra i receptionen så tar vi varmt emot dessa.
Filip P - Scandic Östersund Syd

Anmeldt 18. august 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018