Expedia.comUSD 122
TripadvisorUSD 122
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 24. februar 2020

Vi bor på dette koselige hotellet hver gang vi besøker Østersund. Ligger midt i sentrum og har flotte rom og lokaler etter at de har hatt store oppgraderinger de siste årene.
Hyggelig personale og god frokost.
Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
1  Takk, resepsjonssjef
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Et utrolig bra hotell som tar vare på både dyr og mennesker da vi kom hit fikk vi rommet tidligere en vi skulle og fikk slappe av etter en lang biltur og både hund og oss fikk henta oss inn super trivelig betjening er det også. Resultatet maten er ikke helt som forventet på restaurant dem hadde, men helt greit. Frokosten var helt super og ingen ting å klage på.

Dem ordner til hunden din med både matskål og utstyr du trenger, egen hånduk får den også og en liten matbit i skål
Hunden vår merka vi trivdes godt og rommet er bra lydisolasjon på så ikke hører andre som bjeffer. Terning 6
Anbefales for alle med hund som har lyst på en tur bort!
Grei pris
Vi kommer tilbake!!

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Tom Adrian S
Anmeldt 14. oktober 2019

Hadde en veldig fin helg på Best western gamla teatern Østersund. Sentralt beliggenhet, god frokost og nydelig og avslutte kveldene med spa. Vi liker spesielt dette hotellet pga. Spa og beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
1  Takk, slaurit
Anmeldt 9. september 2019

Dette hotellet lå ca. 1 1/2 km utenfor sentrum , stille og rolig hotel, godt mottatt da vi kom, det var trivelige personal og reint og fint rom. Oversiktlig og greit. Kort gange til sentrum, triveli og oversiktlig by

Romtips: anbefaler 2 etg
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ReidarM18
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte hotellet i juli, et par netter i sommervarme. Hotellet er svært koselig, har meget hyggelige ansatte som yter god service og er betagende - fullt av gamle minner fra teatertiden! Svært lett å finne, parkeringshus like ved, og meget sentralt - gågaten med restauranter og shopping er noen få minutters spasertur unna, og Jamtli museum bare 18 minutter til fots. Flott uterestaurant i bakgården, oppmerksomme servitører og OK mat.

Litt minus er det likevel: Vi bestilte allergivennlig rom. Det var riktignok et rom m tregulv og ikke-røyk, men under sengen var det meget støvete, og tunge gardiner i velur/plysj og møbler i samme stoff ga støvallergien en solid utfordring! Øverste etasje med karnapp-vindu var også en utfordring i 30 varmegrader. Ingen AC, men en liten vifte på rommet - det hjalp ikke stort, dessverre. Rommet vendte også ut mot gaten, noe som gjorde at vi etter to netter var kjent med både raggerbiler, festing, høylytte krangler mm til kl 03. Og kl 07 startet bussene opp på parkeringsplassen like ved. Lite søvn, mao, selv om sommervarmen selvsagt ikke er noe å laste hotellet for!

Alt i alt: Godt og trivelig sted å overnatte, men be om rom bort fra gaten.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, tantes0fie