“Beste i Østersund”

Kjøkken: Europeisk, Svensk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Gode råvarer, dyktig kokk, inspirerende retter. Anbefales. Barna elsker burgeren og vi voksne har fått gode kjøttretter. De høybakte grønnsakene smaker fortreffelig. Utvalget av drikke er godt gjennomtenkt. Servitørene er flinke til å veilede.

1  Takk, jakobv72

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Store forventninger da vi ankom, koselig og røft lokale og hyggelig mottakelse. Men maten... Bestilte dagens kjøtt sous vide og ventet oss mørt, deilig kjøtt med spennende tilbehør. Kjøttet var ryggfilet, og det gjør seg vel godt som langtidsbehandlet, tenkte vi.. Kjøttet hadde kanskje fått noen minutter i panna, og var noe av det seigeste vi hadde spist ute noen gang. De sprø potetene smakte brent og søtt, og ellers besto retten av bortimot 100 gram kryddersmør.. Beklager å si det, men to prikker er fordi atmosfæren og lokalet drar det opp. Ta et glass vin eller en halvliter i baren i stedet!

1  Takk, 75maritr
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av venner som hadde besøkt den, det og at den hadde veldig gode anmeldelser på tripadvisor gjorde at vi hadde meget høye forventninger. Vi bestillte bord på forhånd for å være sikker på at vi fikk plass. Det starter bra med hyggelig servitør og bra forklaring på lokale råvarer. Bestillte drink, forrett , flaske vin og hovedrett.
Drinken var god, og forretten var god. Men det stopper det litt. Servicen ble ikke eksisterende, hovedretten vi fikk servert var kald, kjøttet var enormt seigt, ca halvparten av biffen var uspiselig. Vi hadde ikke servietter og jeg måtte legge fra blåskjellskall og «rester» fra maten på bordet da det ikke var tilrettelagt utifra måltidets art. Prøvde å få kontakt med servitør for å få ekstra fat og servietter, samt å få gi tilbakemelding på kjøttet. Veldig lite respons. Vi var kanskje veldig uheldig, men vi opplevde at stedet er altfor hypet opp uten å klare å levere varene. Dessverre.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, AnetteTiller
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Som vanlig brukte jeg Trippel advisor for å bestemme kveldens restaurant. Var så heldig å få et bord i gården ute, da det var drepende varmt inne. Jeg bestilte Boillabasse mens min kone bestilte hamburger. Ble litt skuffet over størrelsen på porsjonen på fiskeretter fra Marseille, men smaken var upåklagelig. Var litt mange blåskjell som ikke hadde åpnet seg under tilberedning. Dem burde ikke vert servert. Valgte en fransk rødvin til som var helt fantastisk til under 500,-. Vi avsluttet med to forskjellige desserter som og var veldig gode.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arvid L
Anmeldt 26. juli 2018

Jøss, Dette var virkelig en høydare! Saltbakta løkar til forrett, med mange gode smaker, som bl.a. karamelliserte hasselnøtter satte oss i godt humør. Jeg tok Bouabaise til hovedrett - og du verden for en nydelig smaksbombe. Min fru valgte Poisson blanc- norsk kveite som også fikk høgste karakter fra fruen! Sammen med et verdig vinkart gjorde denne aftenen helt topp! For ikke å snakke om en hyggelig og inkluderende betjening!!! Kan bare anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Reidar R

Reisende som så på Jazzkoket, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Jazzkoket? Del dine erfaringer!