“Verd en tur til Østersund for!!”
Anmeldelse av Jazzkoket

Jazzkoket
Vurdert som nr. 2 av 135 Restauranter i Östersund
Kjøkken: Europeisk, Svensk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Wow-Dette er en restaurant man kunne forventet å finne i Berlin eller en annen kul storby ,men den befinner seg i en bakgård i Østersund!Før vi bestilte bord hadde vi gjort litt research ,men der som møtte oss både av mat og service var langt over våre forventninger.Maten,både de vanlige rettene på menyen og pizzaen var på høyde med matopplevelser vi har hatt på restauranter med langt høyere prisnivå og også en stjerne…Servicen,fra vi kom 25 min før bordbestillingen men med et smil likevel fikk bord med en gang ,til vi sa god kveld følte vi oss så godt tatt vare på.Det var aldri tomt for vann i glassene,vin ble skjenker før vi rakk å merke at det behøvdes og kunnskapsnivået om både mat og vin var på et høyt nivå.Stemningen,å sitte i en bakgård med kul design og høre på kul musikk sammen med folk i en fin blanding av alder og typer var magisk.

1  Takk, Travel36Norway

Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Ute med the kollegaer etter jobb. Fantastisk service, god mat og gode anbefalinger på vin til maten. Alt ble perfekt.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, ErikWH58
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

En av de dårligste restaurantene jeg har vært. Kjøpte kongekrabbe til forrett, to cm krabbe i grå/brun saus. Grei smak, men ikke verdt 160 kr. Hovedrett var gris, ribbe uten svor og noe som smakte tran?

Dato for besøk: januar 2020
Takk, magnikristinh
Anmeldt 6. november 2019

Var der og spiste med kollegaer i forbindelse med salgskonferanse.
Menyen besto av mange forskjellige småretter og vin.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Nils R
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Hei, vi dro til denne restauranten uten forventninger, og ble positivt overrasket. Vi spiste en god hovedrett av svin, og hadde ost til dessert. Maten syntes begge var meget god, og atmosfæren i rommet var behagelig. Kelner rotet litt og var litt treg, derfor ikke full score.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 52h_vardb

Reisende som så på Jazzkoket, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Jazzkoket? Del dine erfaringer!