“Anbefales!”

Kjøkken: Amerikansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi kom etter 75 mil i bilen, og var klar for både drink, god mat og vin.
Vi ble tatt veldig godt imot fra første stund. Ett glass prosecco før maten og førsteklasses mat. Raske, våkene og inspirerende servitører gjorde opplevelsen veldig trivelig. Hjertepaljetter på serveringsbrikken til desserten gjorde opplevelsen spesiell.
Maten perfekt
Service perfekt
Miljø trivelig
Anbefales!

Takk, Tassebo
Simone E, Chef på Kitchen & Table Östersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hej linnepusen,

WOW WOW WOW, 5/5! Tack så mycket för ditt otroligt fina omdöme!
Detta är vad vi brinner för, gästupplevelsen från första stund tills att ni lämnar restaurangen.

Varmt välkomna tillbaka och hoppas att vi ses snart igen!

Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Veldig flott personal. Proff og hyggelige.
Maten var nydelig, noe begrenset vinutvalg, men bevares den vinen jeg fikk i glasset smakte utmerket til både sashimi og røye.
Anbefales om du er i Østersund.
Langt over det man forventer av en hotellrestaurant.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, SIv Hilde L
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Östersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hej SIv Hilde L,
Vad glad jag blir utav ditt omdöme från ditt besök hos oss, vilka otroligt fina ord om personalen, maten och restaurangen i helhet.

Vi är på bollen om vinerna och har beställt in en hel del nya viner som finns utanför dryckesmenyn.
Hoppas att vi får se dig/er hos oss snart igen.

Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Min kone og jeg skulle bare ha mat på en ukomplisert måte. Vi ble tatt imot av en hyggelig servitør og vist til et hyggelig bord. God mat og flott servering.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 005robertsen
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Östersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2020

Hej 005robertsen,
Vad roligt att ni valde vår restaurang för er middag.
Ännu gladare blir jag över att ni hade en trevlig kväll med god mat och med bra service av personalen.
Varmt välkommen tillbaka.

Anmeldt 24. november 2019

Godt mottatt av hyggelige ansatte som ga god informasjon og trivelig stemning. Spiste grillrett for 2 personer som inneholdt variasjon og gode smaker - rikelig med mat. Gode grillede grønnsaker. Bakgrunnsmusikken var noe støyende, men her handler det kanskje om smak og behag.Musikken til tross ble det en god totalopplevelse.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 333geirh
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Östersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Hej 333geirh,

Tack så mycket för ett otroligt fint omdöme!
Vad glad jag blir över att läsa att ert senaste besök hos oss var bra och att personalen bidrog till trevlig stämning!
Precis så som vi vill ha det.

Tack för feedback om musiken, kan vara som du säger att vi alla gillar olika musik. Själv har jag försökt fått igenom att vi borde spela lite mer Justin Bieber, men det har inte gått hem.
Ha en underbar måndag och fortsatt fin vecka.
// Simone, Food & Beverage Manager, Kitchen & Table Östersund

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Østersund i en weekend, og fikk bord på Kitchen & Table. Valgte en tre-retters meny med et utvalg av forretter, til hovedrett grillet oksefilet, Chorizopølse, pommes frites og et utvalg av grillede grønnsaker. Pluss dessert og kaffe. Masse mat, store porsjoner, og det smakte godt! Veldig vennlige og oppmerksomme kelnere, helt upåklagelig service. Stedet anbefales☺️

Dato for besøk: september 2019
Takk, krislan

Reisende som så på Kitchen & Table Östersund, så også på

Östersund, Jämtland

Har du vært i Kitchen & Table Östersund? Del dine erfaringer!