“Dårlig service.”

Pizzeria&Kvarterskrogen Oden
Vurdert som nr. 27 av 135 Restauranter i Östersund
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fra vi kom inn i resturanten tok det ihvertfall en halvtime før noen kom å tok bestilling. Da hadde vi gått 2 ganger å spurt en servitør om vi kan få bestille. Det var rolig der og servitøren hang bak kassa. Hadde det vært travelt hadde vi skjønt det.
Maten vi fikk kom ca.45 min etter vi hadde bestillt. Den var forsåvidt grei nok. Litt smakløst men ellers greit.
Vi satt lenge å ventet på at vi skulle få betale,og når det til slutt dukket opp en servitør fikk vi beskjed om å gå inn å betale.
Synes ikke de som jobbet der fulgte opp gjestene sine.
Jeg hadde mest lyst til å gå derifra uten å betale. Noe vi sikkert kunne gjort siden det ikke var en servitør i sikte under hele måltidet.
Når man er på ferie og legger igjen pengene sine en plass forventer man å få ihvertfall litt service. De kunne like gjerne hatt selvbetjening.

Takk, lisefj

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Pizza og kebab var generelt bra men salater anbefales ikke , smakløst !!!
Kunne ha vært mere krydret

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ottarmagne
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Maten var gjennomsnittlig og prisene lav. Burger var mindre bra, ribsa gjennomsnittlig, pølse barnemeny over gjennomsnittet, pannekaker over gjennomsnittet. Pizza langt over gjennomsnittet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 428ronnys
Anmeldt 28. juli 2017

Fint sted, god service og god og billig mat. Siden vi hadde med en hund, satt vi ute å spise, var god plass til det. Kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: juli 2017
Takk, HeidiAnita69
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Fant oss et bord på uteserveringen, bordet var skittent så spurte personalet om de kunne vaske det, kom med en tørr klut å dro all skitten utover bordet! Bestillte alt fra plankestek, pizza, kebab og pasta. Tørr biff, overkokt pasta og mye feil med bestillingen vår. Opplevde lite imøtekommende personal. Pizzaen var god..

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Beate B

Reisende som så på Pizzeria&Kvarterskrogen Oden, så også på

Har du vært i Pizzeria&Kvarterskrogen Oden? Del dine erfaringer!