Expedia.comUSD 156
FindHotelUSD 156
Trip.comUSD 245
TripadvisorUSD 156
Anmeldt 3. september 2018

vi kom utpå kvelden og personalet var opptatt med å betjene gjestene der. Parkering utenfor hotellet var opptatt så vi fant en parkering et stykke unna hotellet der det var gratis parkering. Da vi forlot hotellet var det stengt i resepsjonen og vi lurte på hvor vi skulle gjøre av nøkkelkortene. Tilfeldigvis traff vi en som arbeider på hotellet. Har fortalte at vi bare skulle la kortene være på rummet, menvi fikk levert kortene til han. Litt mer informasjon om slikt når vi ankommer hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, torgeirravn
Anmeldt 28. mai 2018

Om noen ber deg velge et rimelig hotell i Kiruna: Velg dette!
Flott rom, rent og trivelig - og fremfor alt - Fin betjening :-) Frokost i mellomklasse - men bevares - Du vil trives! Sentralt og alle muligheter ligger i umiddelbar nærhet. Apotek, Systembolaget, klesforretninger Alt hva du behøver i gangavstand :-)

Romtips: Rom mot baksiden gir mest ro
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Keinapel
Anmeldt 20. mai 2018

Bra hotell sentralt i Kiruna. Hyggelig betjening. Litt for dårlig utvalg på menyen. KUn en stol på rommet. Burde vært to. Rent og ordentlig. Hyggelig med serveringsbonger ved ankomst. Greit med parkering.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Lassiva
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Fortsatt et bra hotell med god sentral beliggenhet. God frokost og god middag. Betjeningen er imøtekommende og blide. Rommene er rene og nye, samt godt støyisolert. Hotellet har gratis parkering for sine gjester.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, siljek2
Anmeldt 21. november 2017

Bishop Arms ligger midt i sentrum av Kiruna.

Hyggelig og grei personale.. Store fine hotellrom. med ok utsikt..Gratis parkering.på eget område. Litt dårlig utvalg på frokosten,men det skyldes plassmangel.Menyen på middag og småretter var ok. Maten var kjempegod

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Edmund H