“Tom Figenschau”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Fransk, Spansk, Svensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

God mat for de voksne. Men ikke så bra for barn, bestillte kjøttboller og pommes. Tørre kjøttboller som ikke hadde noe smak...smuldret opp når man delte dem i to. Og ikke noe så enkelt som vanlig vaniljeis til barnedessert.

Takk, TomFigen

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi var to pat som besøkte dette spisestedet. Det var en meget positiv opplevelse. Kjempegod service i beste Svenske stil. Tre gikk for biff burger og jeg for en tartar . Meget god vinkjeller og 200 sorter øl, så her er det noe for enhver smak. Kjempebra totslopplevelse!

Takk, Ingmund R
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott og spennende lokale. Servitør veldig oppmerksom i begynnelsen, og la til rette for veganer i reisefølget. Brødet og smøret før maten var høydepunktet. Fantastiske egenbakte surdeigsbrød. Toppkarakter. Pepperbiff, medium stekt var gjennomstekt. Det holder ikke, dessverre. Men kjøttet var godt. Den veganske retten var passelig, men burger kjøpt på coopen og litt tilfeldig tilbehør avslørte at dette var mer en nødløsning enn et reelt Vegansk alternativ. Americano var dessverre helt forferdelig. Svartbrente bønner og en særdeles besk opplevelse. Og til slutt ble vi sittende 45 minutter før vi klarte å få nok oppmerksomhet fra servitøren for å få gjort opp for måltidet.

Korrekt stekt biff og oppmerksom servitør hadde løftet karakteren et trinn.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TrondS_13
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi var en godt voksen vennegjeng som spiste her. Alle var fornøgde med både mat og severing. Betjeningen var blid og hyggelig. Anbefales for andre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariusn596
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

For en utrolig smakløs opplevelse, til en STIV pris! Servicen er også noe av det verste jeg har vært borti

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Elisabeth S

Reisende som så på SPiS Mat & Dryck, så også på

Har du vært i SPiS Mat & Dryck? Del dine erfaringer!