“Overraskende bra!”

The Corner Sportsbar & Restaurang
Vurdert som nr. 30 av 132 Restauranter i Luleå
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Etter en shoppingrunde på Storheden bestemte vi oss for å ta en middag inne i Luleå. Flere av byens restauranter var fullbooket, og vi havnet på Corner helt tilfeldig. Ved første øyekast virket stedet som noe «brunbaraktig». Imidlertid endret vi raskt oppfatning til mer uformelt. Vennlig betjening, gjester i alle aldre og nasjonaliteter og god stemning. Vi bestilte en 3 retters middag med hvitlløksgratinerte reker, entrecôte til hovedrett , og en nydelig ostekake ned jordbær til dessert. Prisen var helt grei og porsjonene store nok til hvem som helst. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Hege Elisabeth B

Anmeldt 30. juli 2019

Bestilte entrecote, medium - blodig, men fikk en rimelig hard stekt entrecote.
Maten smakte ellers greit nok.

Usikker på om jeg ville ha dratt dit igjen å spist.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, frohanss
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, mye mat for en rimelig penge. Vi var på en mer eksklusiv restaurant forleden, men var mer fornøyd med både mengde, smak og pris i dag. Anbefales. Vi spiste plantestek og entrecôte og det smakte fortreffelig

1  Takk, helletorills
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi var der to dager på rad å spiste, veldig god mat og en veldig hyggelig mann som servitør. Det var en meny med mye å velge mellom og god atmosfære. Anbefaler absolutt denne plassen

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, NorthStar724241
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Dette er en sportsbar. Har stor meny til å være sportsbar.
Maten vi fikk var helt grei, men klønete at en av selskapet ikke fikk maten da det ble glemt av. Siste man fikk maten sin rett før vi andre var ferdig. Fikk kompensasjon for at ikke alle fikk mat samtidig men tror det skal være mulig å få bedre service andre plasser i byen

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Yngve M L

Reisende som så på The Corner Sportsbar & Restaurang, så også på

Luleå, Norrbotten

Har du vært i The Corner Sportsbar & Restaurang? Del dine erfaringer!