“Middag”
Anmeldelse av Bangkok Thairestaurang

Bangkok Thairestaurang
Vurdert som nr. 29 av 148 Restauranter i Luleå
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Ferie i Luleå - forskjellige tilfeldigheter gjorde at vi havnet på Bangkok Thai-restaurant. 12 personer i følge - voksne og barn. Vi er alle enige om utrulig god mat. At det ikke ble full skår skyldes at det tok noe tid å få maten.
Vi kommer nok igjen

Dato for besøk: mars 2019
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2019

Reisende som så på Bangkok Thairestaurang, så også på

Har du vært i Bangkok Thairestaurang? Del dine erfaringer!