Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Fin campingplass.
Mye å gjøre for barna.
Sanitærbyggene trenger oppussing,
Trange dusjer, hull i veggene, stank av urin.
Er også langt imellom servicehusene.
Håper de gjør noe med dette. For det er en kjempeplass.

Takk, mitersen
Anmeldt 31. juli 2019

Veldig fornøyd med oppholdet på first camp luleå! Det er en veldig barnevennlig campingplass!God standard på delux hytta. Fin strand og fint med en avveksling på bassengområdet med veldig god thaimat👌 Likte spesielt godt lunsjmaten på kolarens kafé!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lottech1988
Anmeldt 29. juli 2019

Fin campingplass ved Luleå elven. Campingvognplasser og teltplasser er fine. Servicehusene trenger en oppgradering. vannlekkasjer på herretoaletter. Luktet sur urin på herre og dame toalett hele tiden. Bra lekeplass for barna.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Kjartan F
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Meget flott plass nær stor flott sandstrand. Området er delt inn i 3 områder med hvert sitt servicehus. Aldri langt å gå til serviceanlegget.
På A-området var det flotte lange asfalterte plasser med grass utenfor.
Dusjene var i det trangeste laget dessverre. Underholdningen på stedets kro var grei, men blir sikkert bedre når de to sangerne blir bedre samkjørte.

Takk, Happyfred63
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Pluss: fin strand, ryddig sanitær, kort kjøretur til Storheden (shoppingområde). Virket rolig da vi var her (før fellesferien). Minigolf.

Minus: eldre sanitær (men ikke slitt), ikke lov med hund på stranden. Høye trær rundt campingen tar litt av solen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, hurrta