Anmeldt 9. juli 2018

Fikk et alldeles herlig flott rom :) Kom tidlig til Luleå,da vi kjørte på natten,så rommet var jo selvfølgelig ikke ledig,og DET er jo forståelig,da vi var framme kl.08.30 :) Men de var veldig suveren grei med oss at vi fikk parkere i garasjen :) STOR tommel opp :) Sengene sier jeg bare wow til,helt fantastisk gode og ligg i,er de beste vi noengang har lagt i.
Suverene blide hyggelig betjening,og fantastisk god service :)
Frokost helt fantastisk,masse godt pålegg og velge mellom.
Herlig flott terasse og sitte på :) Kjempeflott by,og masse fint og se på.Så hit kommer vi flere ganger :) Anbefales sterkt,for de som ikke har bodd her.

Romtips: Lå i 6 etg,stille og rolig.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Gretha2013
Anmeldt 21. juni 2018

Moderne hotell med hyggelig og imøtekommende betjening. Rommet var ganske bra med dobbeltseng, selv om jeg var alene. Treningsrom, spaavdeling med boblebad, bar, restauranttilbud osv. Skal jeg til Luleå på hotell igjen, så kommer jeg til å booke på nytt her. Fantastisk beliggenhet, midt i sentrum. Det går på bekostning av utsikt. Overraskende rolig i omgivelsen. Kan leie garasjeplass også. Prisen var faktisk lavere enn forventet. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, MrBuffeten
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Fint og nyoppusset hotell med bra beliggenhet i gågata. Fine rom, rent og god standard. Vi fikk suiten i 6 etasje, meget fin! Grei frokost i hotellets restaurant. Det som trekker ned er overpriset drikke fra hotellets bar. En flaske Rosé kostet 815,- i baren, på systembolaget kostet samme flaske vin 119,- Et voldsomt påslag som "ødelegger" litt med tanke på å oppnå topp score. Sett bort fra dette, kan jeg anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, roar531
Anmeldt 30. juni 2017

Suveren beliggenhet,i nærheten av sentrum.
Ble møtt av ei fantastisk herlig og blid personale.Kjapp innskjekking.Rommet vi fikk er noe av det flotteste vi har vært borti noengang,holdt jo nesten på og svime av :) Det var Luxsuiten :) Der var alt man kan tenke seg.Både med boblebad,sauna,dusj,dobbel vask,stort flott bad,med eget toalettrom.Selve rommet et langt glassbord med 6 stoler + 1 utenom.Rundbord med 2 stoler i et annet hjørne,seksjon med kaffemaskin.Og DEN sengen,wow sier vi bare,den var helt suveren god og ligg i,sov som en stein hele natten.Vinduer rundt hele rommet,så vi så overalt ut rundt omkring :) Frokosten var helt nydelig,med masse godt utvalg av pållegg og div.På kvelden bestilte jeg råbiff med masse godt oppi,noe av det beste jeg har smakt :) Mannen tok hjemlaget burger med malt reinkjøtt,mener jeg det var,chips og bearnaise.Og før maten kom de med grillet brød med en knallgod kryddersmør,var så godt alt at det var ikke en smule igjen av noenting når vi var ferdig,hehe. Spa,treningsrom og basseng var det også.Dessverre rakk vi ikke over alt,da vi lå bare ei natt,men hit kommer vi garantert tilbake til ja :) Alle var så hyggelig,smilende,blid og hjelpende at det var en fryd og være her.Så dette hotellet anbefaler vi STERKT :)

Romtips: Hadde rom 605,Luxsuite,vinduer overalt rundt,kjempegod utsikt :)
Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Gretha2013
Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Positivt overrasket. Vi ble møtt av en hyggelig dame i en flott tillitskapende resepsjon. Rommet og dbl senga var veldig bra og frokosten hadde mat til alle, også oss som må ha glutenfri mat
Hotellet ligger i sentrum som også er et pluss

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, oveeivindh