TripadvisorUSD 128
Expedia.comUSD 128
eDreamsUSD 128
Anmeldt 23. august 2018

Veldig bra hotell. Fin beliggenhet midt i sentrum. Hyggelig betjening. .Veldig bra frokost .Bishop Arms pub med sitt gode utvalg av drikker. De hadde en meny på mat som ikke var så stor ,men det dem serverte var veldig godt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, Edmund H
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Bästa Edmund H,
Tusen tack för dina trevliga kommentarer.
Ni är varmt välkomna tillbaka igen.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Godt gammelt hotell . Grei service , blid og hyggelige folk i resepsjonen . Hotellpub , v/inngangsdøren . Garasje for mc , fint for da slipp man å la mc'n stå ute ubevoktet . Men frokosten kan dem forbedre mye , ikke mye å skryte av der . Men alt i alt , helt greit .

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Leo D
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Bästa Leo D,
tack för Dina kommentarer, de är viktiga för oss. Trevligt att Ni trivdes på hotellet.
Ni är varmt välkommna tillbaka.

Anmeldt 30. juli 2018

Kjempeflott hotell minst i sentrum. Manglet aircondition på rommene. Var vifte på rommene. Gode senger å ligge i. Rent å pent. God service. Frokost kunne hvert litt mere utvalg i. Fin liten park utenfor hotellet. Har også rom for dyr. Hadde selv en hund med og den trivdes godt der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, sasvend
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Bästa sasvend,
Tack för att Ni lämnade kommentarer efter Er vistelse i Juli, som för övrigt var en av de varmaste månaderna på länge.
Vi ser fram mot att se Er som gäst här fler gånger och önskar Er varmt välkommen tillbaka.

Kick Isaksson

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet. Fine rom med gode senger. Kjøleskap på rommet. Hyggelige folk i resepsjonen. Parkering i hotellets kjeller som kostet ekstra. Stor og fin frokostsal. God frokost, bortsett fra eggerøren. De som jobbet i frokostsalen virket uglade og trege. Vi kommer tilbake pga beliggenhet, pris og gode senger.

Takk, ToneL298

Bästa Tone L.
Tack för dina fina recensioner efter Er vistelse här i Juli.
Vi tar till oss av Era kommentarer och vill samtidigt passa på att hälsa Er välkommen tillbaka till oss.

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble hyggelig mottatt ved ankomst. Vi hadde med oss vårt barnebarn, en gutt på 9 år. Vi hadde ikke bestilt ekstraseng på forehånd, men det ordnet de med en gang. Kjempegod frokost i en sal som barnebarnet mente måtte være like fint som kongen sin!!!

Takk, annemariethowsen
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Bästa Anne Marie T,
Tusen tack för Era fina kommentarer, så trevlig läsning och extra roligt att erat barnbarn trivdes så bra hos oss.
Ni är varmt välkomna tillbaka till Elite Stadshotellet Luleå.