Expedia.comUSD 113
eDreams
FindHotelUSD 113
Anmeldt 11. desember 2018

Et behagelig og fint hotell med komfortable rom beliggende i Luleå sentrum. Personalet var svært imøtekommende og behagelige.
Sunn og god frokost i romslig og elegant frokostsal.
Vi kommer svært gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, RolfEH2014
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Bästa RolfEH2014,
Tusen tack för att ni tog er tid att svara på vår webenkät.
Vi vill önska er varmt välkomna tillbaka till oss.

Anmeldt 23. august 2018

Veldig bra hotell. Fin beliggenhet midt i sentrum. Hyggelig betjening. .Veldig bra frokost .Bishop Arms pub med sitt gode utvalg av drikker. De hadde en meny på mat som ikke var så stor ,men det dem serverte var veldig godt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, Edmund H
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Bästa Edmund H,
Tusen tack för dina trevliga kommentarer.
Ni är varmt välkomna tillbaka igen.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Godt gammelt hotell . Grei service , blid og hyggelige folk i resepsjonen . Hotellpub , v/inngangsdøren . Garasje for mc , fint for da slipp man å la mc'n stå ute ubevoktet . Men frokosten kan dem forbedre mye , ikke mye å skryte av der . Men alt i alt , helt greit .

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Leo D
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Bästa Leo D,
tack för Dina kommentarer, de är viktiga för oss. Trevligt att Ni trivdes på hotellet.
Ni är varmt välkommna tillbaka.

Anmeldt 30. juli 2018

Kjempeflott hotell minst i sentrum. Manglet aircondition på rommene. Var vifte på rommene. Gode senger å ligge i. Rent å pent. God service. Frokost kunne hvert litt mere utvalg i. Fin liten park utenfor hotellet. Har også rom for dyr. Hadde selv en hund med og den trivdes godt der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, sasvend
Kicki I, Receptionschef på Elite Stadshotell Lulea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Bästa sasvend,
Tack för att Ni lämnade kommentarer efter Er vistelse i Juli, som för övrigt var en av de varmaste månaderna på länge.
Vi ser fram mot att se Er som gäst här fler gånger och önskar Er varmt välkommen tillbaka.

Kick Isaksson

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet. Fine rom med gode senger. Kjøleskap på rommet. Hyggelige folk i resepsjonen. Parkering i hotellets kjeller som kostet ekstra. Stor og fin frokostsal. God frokost, bortsett fra eggerøren. De som jobbet i frokostsalen virket uglade og trege. Vi kommer tilbake pga beliggenhet, pris og gode senger.

Takk, ToneL298

Bästa Tone L.
Tack för dina fina recensioner efter Er vistelse här i Juli.
Vi tar till oss av Era kommentarer och vill samtidigt passa på att hälsa Er välkommen tillbaka till oss.