Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

For en natt var hotellet greit. Lite rom og lite bad, men renholdet virket bra. Vi fikk rom ut mot gaten og det var litt støy i løpet av natten. Kort vei å gå til sentrum. Frokosten var enkel og grei.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Canal-77-
Barception, Receptionschef på Comfort Hotel Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej camillanatasja,
Tack för din feedback!

Nästa gång ni besöker oss får ni gärna meddela om ni önskar rum mot innergården istället så ska vi nog kunna ordna det! :-)
Vad härligt att höra att frukosten gav er en bra start på dagen!

Petra, Barception Manager
Comfort Hotel Arctic

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en helt fin opplevelse av hotellet og personalet. Hunderom kostet SEK 250 ekstra, men da lå det et pledd, en hundeskål og hundegodis på rommet. God og variert frokost. Greie rom. Ikke minibar eller kjøleskap, ikke vannkoker.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, TrygveAS

Hej TrygveAS,
Tack för din feedback!

Vad hörligt att du hade en fin vistelse hos oss! Precis som du nämner så är även våra fyrbenta vänner välkomna till oss mot en avgift.

Våra rum har inte minibar, kylskåp eller vattenkokare på rummet, däremot har vi kylda drycker och snacks till försäljning i Barception och vattenkokare finns att låna - bara prata med receptionisten nästa gång så ordnar vi det!

Petra, Barception Manager
Comfort Hotel Arctic

Anmeldt 28. august 2017

Hyggelig mottagelse, men resten av oppholdet var det ingen i resepsjonen som hevet blikket når vi passerte. Koster så lite, men betyr så mye for oss som gjester.

Frokostsalen reklamerte med små tallerkener slik at gjestene ikke skulle forsyne seg med for mye med matsvinn som følge. Veldig bra tiltak!! Et gratis tilleggsforslag er å sløyfe de hvite dukene som så skikkelig grisete ut når vi skulle sette oss ned ca 08.30. Kutt dukene, spar vask og det er mye enklere bare å tørke over bordet på et øyeblikk slik at det ser tiltalende ut for neste gjest!

Badet var gammelt, men helt greit. Stille og rolig mot bakgården.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, frykholmen
Anmeldt 12. august 2017

Bra hotell med god valuta for pengene sentralt i Luleå. Noe eldre bad, men fungerer og rommet var ellers bra. God frokost. Enkelt å parkere, enten i parkeringhus mot avgift, eller på gata utenfor. Hjelpsomt personale.

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 950oyvinde
Emmy L, Kundansvarig på Comfort Hotel Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2017

Hej Oyvind.

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.

Med vänliga hälsningar
Emmy

Anmeldt 31. juli 2017

Min mann og jeg bodde på hotellet i ei uke, og hadde et fint opphold der. Det som var sjenerende, var støy på sen kveld/ natt- muligens fra naboer i boligblokk som lå i umiddelbar nærhet til hotellet. Dette var feststøy fra berusede personer. Vi ønsker å ha vinduet på rommet åpent for å få inn frisk luft, og da er slik støy ubehagelig. Men hotellets ansatte kan kanskje ikke gjøre noe med dette. Omtalen fra hotellet når det gjelder beskrivelse av omgivelsene, er at det ligger i rolige omgivelser. Dette kunne stemme, dersom man så bort fra bråkete naboer.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 999oddnyh

Hej 999oddnyh.

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.

Precis som du skriver så kan vi inte göra något åt om det är folk här utanför hotellet,
vi ligger lite i utkanten av stan och på så vis så är vi i en lite lugnare miljö än på själva storgatan i Luleå.

Vi har även rum som är mot våran innergård, så om det är ljud ute som stör dig kom gärna ner till oss i receptionen och kolla om det går att byta rum mot ett som är mot innergården det är oftast tystare eftersom det inte är lika mycket folk och bilar där.

Med vänliga hälsningar
Emmy