“Nyydelig”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Gikk litt i blinde og havnet etter mye om og men på CG! Litt mye støy, men ellers flott atmosfære hadde med barn en fredag kveld og maten kom rimelig kjapt! Nyyydelig mat, vi voksne spiste rein og pepperstekog barna oksefilet! Maten var fantastisk. Likeså service6/6

Dato for besøk: mai 2019
Takk, lindamt12

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Beste matopplevelse på lenge. Personalet var svært imøtekommende og hjelpsomme, samt hadde gode anbefalinger. Vi valgte lam og grønnsakspasta til hovedrett. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ole T
Anmeldt 9. juli 2018

På slutten av vår reise gjennom Østersjøen med båt var vi i Luleå. Takket være Ttip Advisor havnet vi på Cg. Litt dyrt, men verdt hver krone.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Olaffen
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Jeg og min samboer spiste «De tre goda» som var en ferdig oppsatt meny med nydelig hummersuppe til forrett, peppersteak med tilbehør til hovedrett og nydelig créme brûlée til dessert. Nydelig mat! Litt dyrt, men absolutt verdt det!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Zakaro
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

God biff og god dessert. Lite lite tilbehør til biffen da - et par salatblader, så er man glad i godt tilbehør så må man bestille det ekstra. Men maten et upåklagelig!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Silje R

Reisende som så på Restaurang CG, så også på

Har du vært i Restaurang CG? Del dine erfaringer!