Anmeldt 27. juni 2018

Fantastiske senger, der er flott beliggenhet med utskt over sjøen. Nydelig frokost, også merket med glutenfrie produkter. Lokalene og utsikten for å nyte frokosten i, Hyggelig personale. Anbefales om du skal til Luleå.

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Elvevoll
EmilyKivi, Front Office Manager på Clarion Hotel Sense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Hej!

Tack för att du tog dig tid att berätta om din vistelse hos oss! Jag blir jätteglad att få läsa att du hade det så fint hos oss.

Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!

Varmt välkommen tillbaka,
Med vänlig hälsning,
Emily Kivisalu
Welcome Office Manager
Clarion Hotel Sense

Anmeldt 18. mai 2018

Lei bil og opplev regionen. Mye historie og spennende opplevelser i Luleå - se Kirkbyn og stålverket - mye spennende historie. Reis til Haparanda og se Kokkola-forsen og en tur inn i Finland. Spesielt å oppleve det flate landskapet og sjøen med is på så langt ut i mai.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, JonST57
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Sover alltid på dette hotellet når vi er i Luleå. Frokosten er god og variert, rommene er flotte, sengene er gode og renholdet er bra. Vil nok bestille rom her neste gang og. Har ikke fått prøvd spa-avdelingen da den bestandig har vært fullbooket.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Silje R
Anmeldt 14. oktober 2017

Var på gjennomreise, og booket et enkeltrom. Ankom på ettermiddag, og fikk god informasjon i resepsjonen, og alle nødvendig kort og koder. Parkering i kjelleren, som må bestilles på forhånd. Det fungerte utmerket.
Nydelig rom, med en god 120 cm seng, og nydelig bad.
Spiste tidlig frokost,men siden dette var en lørdag serverte man frokost helt frem til 1130!!! Nydelig og variert frokost. Hotellet tilbyr også servering på rommet, både på kveldstid og på dagtid. Kommer nok tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, M780
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Var der i 3 dager og oppholdet har vært upåklagelig. Vi ble kjempegodt tatt i mot av Sabrina i resepsjonen som også fikset reiseseng til barnet vårt. Flott rom og god frokost. Syntes også at renholderen på vår etage var kjempe hyggelig og grei(husker ikke navnet hans, men ung mann med mørkt hår). Vi kommer absolutt tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, NorthStar724241