“God og billig mat”
Anmeldelse av Baan Thai

Baan Thai
Vurdert som nr. 44 av 148 Restauranter i Luleå
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening som ønsket oss velkommen og viste oss til et fint bord ved vinduet ut mot gaten. Vi bestilte stekt laks og pizza. Det var ganske store porsjoner så man blir god og mett. Ikke noe å si på prisen heller, billig iforhold til andre restauranter i nærheten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 789jand

Anmeldt 8. august 2018

Baan Thai lå en liten spasertur fra Comfort Hotel Artic gjennom en fin park til gågata.God mat og mange retter å velge i.Ok priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jan H
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Minus at de stenger kjøkken kl 9 og 8 i helgene. Personalet kunne vært mer smilende. Ellers flott

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RikkeM161
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat og god service.
Ventet 10 minutter på msten og resturant var nesten fullsatt. Tipp topp

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Rehepe
Anmeldt 13. august 2017

Var ok lokaler og ok betjening. Synes kanskje de var noe høylytt bak disken der de egentlig bare "hang". Personlig synes jeg ikke noe om det. Maten var så som så. Kald hovedrett men den var god. Kyllingspyd var ikke helt bra. Fremdeles rosa kjøtt,ikke bra! Vi klaget og feil ble rettet opp. Spiser nok ikke der igjen under våres opphold i Luleå!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Bareme

Reisende som så på Baan Thai, så også på

Har du vært i Baan Thai? Del dine erfaringer!