Bli belønnet med One Key
5.4 km fra First Camp Nydala-Umea
Gratis parkering
Se flere hoteller i Umeå
Anmeldt 25. juli 2019

Det var bare kald vatten i dusjene på ettermiddagen. Slik kan det ikke være når ungene skal dusje! Det må lages flere familie rom og flere service hus slik at man unngår å stå så lenge i dusj og toalett kø!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tomeG3904HK
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

To voksne og to barn på campingtur. Flott beliggenhet på campingen, kun en kort kjøretur fra sentrum av Umeå. Leos lekeland og jumpland ligger også noen få minutter unna med bil, samt flere andre shoppingmuligheter og altiviteter.

Det som trekker ned for vår del er følgende: alltid tomt for såpe og papir i servicebygg, var kaldt i dusjene, barnedusjen virket ikke. Er også en del rot rundt om på campingen som burde vært ryddet opp i.

Positivt er at det er fine fasiliteter med lekeplasser, minigolf + +.

1  Takk, Mojo M
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hadde vognplass med el.
Grei plass, men kostet 200kr for å få lov til å bestemme plass. Flott avstand til strand og Nydalabadet.
Pass på å få vasket klær på en annen camping, for her koster der intet mindre enn 70kr pr vask! D skal sies at d er med tørk, meeeeen når hele campingen har hele 2 tørketrommler og 4 vaskemaskiner går ikke dette smertefritt for seg! Helt sykt!

1  Takk, 968linej
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Lå 2 netter på campen. Sikkert 10 år siden sist. Service var ok, men det mest positive var rent utvidet serviceanlegg. Burde vært dusjmuligheter flere steder. Ok gressmatte på det meste av campen. Restauranten burde åpnet til lunsj men startet servering først kl 15. Smertefri inn/utsjekk. Rent på området. Konklusjon: greit nok men krever mer for å bli liggende lenger.

Takk, KarlE297
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Dette er en grei plass å overnatte før man reiser videre.
Sanitæranlegget er ok, men heller ikke mere. Det er stedvis langt å gå til det ene sanitæranlegget som finnes på plassen.
Det er minimum 500 m å gå til badestrand.
På en campingplass er det meget tidlig å måtte sjekke ut innen kl 11.00 når man kommer med campingvogn. Underlig også da med innsjekk ikke før kl 15.00.
Dette fikk vi i alle fall beskjed om når vi ankom.

Takk, Happyfred63