2 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 90
FindHotelUSD 93
TripadvisorUSD 90
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Familie på fire, med to barn på 8 og 9 år. Ingen av oss fire fikk oss en varm dusj under hele oppholdet. Barna fikk ikke skylt ut shampoen før de måtte gi tapt for det kalde vannet i dusjen.
Hvis man skulle på toalettet så måtte man holde seg for nesa, for der luktet det konstant. Dårlig vasket på det store service-huset.
For ikke å snakke om prisen!!! Helt horribelt at de kan ta så mye for noe så dårlig..

Takk, I6119WIelisabeths
Anmeldt 3. august 2021

Familie på fire som bodde i campingvogn. Den desidert dyreste campingplassen vi har bodd på, med priser på rundt 600 kr pr natt. Elendig renhold - servicehusene er gamle, nedslitte og illeluktende. Til og med dusjrommet luktet kloakk - hvordan er det mulig? Gratis dusj - men det var kun kaldt vann hele uken vi var der! På natta var det mye festbråk, men siden de ikke har vakthold, må du enten ordne opp selv, eller leve med det. For din egen del - styr unna… Det finnes mange alternativer Västerbotten som både er billigere og mye bedre.

Takk, 509j_rgenf
Anmeldt 25. juli 2019

Det var bare kald vatten i dusjene på ettermiddagen. Slik kan det ikke være når ungene skal dusje! Det må lages flere familie rom og flere service hus slik at man unngår å stå så lenge i dusj og toalett kø!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tomeG3904HK
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

To voksne og to barn på campingtur. Flott beliggenhet på campingen, kun en kort kjøretur fra sentrum av Umeå. Leos lekeland og jumpland ligger også noen få minutter unna med bil, samt flere andre shoppingmuligheter og altiviteter.

Det som trekker ned for vår del er følgende: alltid tomt for såpe og papir i servicebygg, var kaldt i dusjene, barnedusjen virket ikke. Er også en del rot rundt om på campingen som burde vært ryddet opp i.

Positivt er at det er fine fasiliteter med lekeplasser, minigolf + +.

1  Takk, Bjørn Olav K
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hadde vognplass med el.
Grei plass, men kostet 200kr for å få lov til å bestemme plass. Flott avstand til strand og Nydalabadet.
Pass på å få vasket klær på en annen camping, for her koster der intet mindre enn 70kr pr vask! D skal sies at d er med tørk, meeeeen når hele campingen har hele 2 tørketrommler og 4 vaskemaskiner går ikke dette smertefritt for seg! Helt sykt!

1  Takk, 968linej