Expedia.comUSD 83
FindHotelUSD 86
Orbitz.comUSD 83
Trip.com
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Selve plassen er veldig grei og barnevennlig, litt utenfor byen, men med direkte tilknytning til strand og Umelagun som er utebadeland. Veldig fint der!

Vi ringte i forkant av besøket vært for å høre om hvilke Covid-19 tiltak de har, de sa de rengjorde flere ganger daglig. Men her ble vi ikke imponert spesielt med hensyn til Covid-19, kunne vi bevitne fellestoaletter som tydelig ikke ble vasket flere ganger daglig, og et papir som ble liggende på samme plass på samme toalettet i tre dager i strekk. Flekker på vask/speil/glasshylle/toalett som ikke ble vasket på flere dager.

Alt i alt hadde vi i utgangspunktet ikke særlig høye forventninger med tanke på at prisen var veldig rimelig, noe som nok sikkert reddet oss her. Vi forventet ikke stort, og fikk derfor en balanse mellom forventninger og levert opplevelse. Vi leide hytte uten toalett og dusj.

Umeå i seg selv er faktisk verst besøket uansett og vi kommer nok tilbake men muligens i hytte med egen dusj og toalett!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Stinelisek
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Familie på fire, med to barn på 8 og 9 år. Ingen av oss fire fikk oss en varm dusj under hele oppholdet. Barna fikk ikke skylt ut shampoen før de måtte gi tapt for det kalde vannet i dusjen.
Hvis man skulle på toalettet så måtte man holde seg for nesa, for der luktet det konstant. Dårlig vasket på det store service-huset.
For ikke å snakke om prisen!!! Helt horribelt at de kan ta så mye for noe så dårlig..

Takk, I6119WIelisabeths
Anmeldt 3. august 2021

Familie på fire som bodde i campingvogn. Den desidert dyreste campingplassen vi har bodd på, med priser på rundt 600 kr pr natt. Elendig renhold - servicehusene er gamle, nedslitte og illeluktende. Til og med dusjrommet luktet kloakk - hvordan er det mulig? Gratis dusj - men det var kun kaldt vann hele uken vi var der! På natta var det mye festbråk, men siden de ikke har vakthold, må du enten ordne opp selv, eller leve med det. For din egen del - styr unna… Det finnes mange alternativer Västerbotten som både er billigere og mye bedre.

Takk, 509j_rgenf
Anmeldt 25. juli 2019

Det var bare kald vatten i dusjene på ettermiddagen. Slik kan det ikke være når ungene skal dusje! Det må lages flere familie rom og flere service hus slik at man unngår å stå så lenge i dusj og toalett kø!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tomeG3904HK
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

To voksne og to barn på campingtur. Flott beliggenhet på campingen, kun en kort kjøretur fra sentrum av Umeå. Leos lekeland og jumpland ligger også noen få minutter unna med bil, samt flere andre shoppingmuligheter og altiviteter.

Det som trekker ned for vår del er følgende: alltid tomt for såpe og papir i servicebygg, var kaldt i dusjene, barnedusjen virket ikke. Er også en del rot rundt om på campingen som burde vært ryddet opp i.

Positivt er at det er fine fasiliteter med lekeplasser, minigolf + +.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Bjørn Olav K