Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 161
Anmeldt 25. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Et helgeopphold her er absolutt å anbefale. Som alltid er det utsøkt frokost på Scandic. Mye å velge i, friske grønnsaker, egg, bacon, rundstykker.... Ja alt en kan ønske seg. Flott resepsjonsområdet med peis, dynastitrapp og koselig sittegruppe. Moderne og reint. Gode senger og reint på rommene. Personalet er hyggelig og hotellet holder en grønn profil. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, traveleliz
Sanna F, rec på Scandic Plaza Umea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Hej och tack för era 4 stjärnor! och för att ni tait er tid att skriva er feedback
ni är varmt välkomna åter
Varma Hälsningar
Louise

Anmeldt 12. august 2019

Hadde et veldig hyggelig opphold. Fikk prøvd badstue og velvære i toppetasjen, med god utsikt. Ellers gjennomsnittlige rom; rene og fin størrelse, men ikke noe ekstraordinært utenom det.
Testet restauranten også. Spiste biff og den var veldig mør og god. Sausen kanskje litt salt.
Veldig god frokost i restaurant. Greit utvalg.
Grei garasje hvis man kommer med bil. Lurt å reservere plass i garasje på forhånd.
De som jobbet i resepsjonen var veldig imøtekommende og hyggelige.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Oddarve86
Sanna F, Front Office Manager på Scandic Plaza Umea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Hej.
tack för din fina recention. Välkommen åter :)

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Leide 3 rom her, de var helt greie, men litt slitne. Fikk først ett rom i 14. etasje, men der luktet det så forferdelig kloakk så der gikk det ikke an å bo. Klagde å fikk ett nytt rom i 9. etasje. Fikk også gratis kaffe og to poser med vann og godteri som unnskyldning. Frokosten var bra. Hotellet ligger nesten i gågaten. Minus at det er mye festbråk utenfor, så måtte sove med vinduene lukket.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 158linaf
Carl_Scandic_Umea, Shiftleader Frontdesk på Scandic Plaza Umea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hej!

Tack så mycket för du tog din tid att lämna ett omdöme!
Tråkigt att det var lite sturigt i början av vistelsen, men skönt att det löste sig ändå.

Hoppas vi kan undvika flytten av rum till nästa gång.
Du är alltid varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Carl / Receptionen

Anmeldt 12. juli 2019

Vi har benyttet hotellkjeden i mange år - følgelig har vi vært fornøyd. Men det som har møtt oss i sommer er egentlig under enhver kritikk. Hensikten er prøvd kamuflert med "miljøhensyn". Greit nok om man bare overnatter underveis, men med flere overnattinger er det, for hotellet, bare pinlig! Det skal i utgangspunktet BARE gjøres rent ved avreise! Og dette iverksettes uten at hotellet er totalt rengjort ('sterilisert') på forhånd. For hotellet er langt fra RENT overalt og med stort belegg trenger ingen mye fantasi for å forstå at det ikke skal mye til for at dette blir en bakteriebombe. Når denne type innsparing settes i system blir det akseptabelt at hver enkelt av personalets og gjesters subjektive mening om renhold bestemmer hygienen. I tillegg er standarden på frokosten blitt dårligere.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, sveinhi
Sanna Flodin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Umea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hej,
Tusen tack för din feedback! Ser självklart till att lyfta den med vår husfru.
Varmt välkommen åter!

Vänliga hälsningar