Priceline
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Expedia.comUSD 135
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Et sjarmerende og sentralt hotell. Koselig rom, god seng og hyggelig betjening. Frokostbuffeten er kanskje ikke så stor, men den har det en trenger.
Hotellet ligger like ved handlegater, barer og restauranter. Vi kommer nok til å bestille dette hoteller neste gang også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Fiamora
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Fikk tidlig innsjekk etter hyggelig telefonsamtale før ankomst.
Svært imøtekommende og serviceinnstilt personale.
Romslige, fine og rene rom.
God og variert frokost.
Eneste minus er dårlig gjesteparkering, kunne bruke parkeringshus i nabobygg hvis det var fullt utenfor hotell, men det stenger klokken 22.00. Måtte finne annen parkering i sentrum, og betale ekstra for dette.
Men alt i alt, meget fornøyd med hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, andreasaasegg
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Ett ganske nytt hotell i ett gammelt bygg, med fin atmosfære . Nært sentrum. Parkeringen var full da vi kom ,men resepsjonisten hjalp oss å finne plass i et p- hus like ved .
Fine nye rom og en deilig seng . Litt lytt mellom etagene - ble vekket noen ganger av stol skraping fra andre rom/etager. Nydelig og variert frokost , lang servering i helgene: helt til kl 12!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 239sissel_
Anmeldt 9. august 2017

Dette hotellet var en skikkelig overraskelse. I fjor ble det gamle guttegymnaset gjort om til hotell. Resultatet er svært vellykket. Her er det bokstavelig talt høyt under taket, og rommene er praktfulle. Salonger, møtesaler og en flott frokostsal. Slike hotell med en historie liker vi. Skal vi gi et råd til hotellets ledelse, måtte det være å gjøre mer utav bygningens (grunnlagt 1897) historie.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, jandit2015
Sara J, Hotelldirektör på Elite Hotel Mimer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Hej,
Tusen tack för att ni tagit er tid att ge oss ert omdöme - och tack för ett fint sådant. Jag hoppas att ni, när ni återvänder nästa år, kommer överraskas på nytt. Vi tar med oss alla idéer framåt och kanske får vi anledning att återkomma till hotellets historia.
Må gott så länge och varmt välkomna tillbaka till oss,
Sara med personal

Anmeldt 24. juli 2017

Fint hotell, fine rom, hadde med hund og det gikk veldig bra, de hadde et fint rom så hunden kunne være med. Blide folk spesielt i resepsjonen når vi kom på kvelden . Frokosten var veldig god og godt utvalg .

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, 642anitae
Sara J, Hotelldirektör på Elite Hotel Mimer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Hej Anita,
Tusen tack för att du tagit dig tid för att skriva om oss - jag är glad över att både du och hunden trivdes bra hos oss och ni är såklart varmt välkomna tillbaka till oss snart igen.
Ha en fortsatt fin sommar
Sara