ScandicHotels.comUSD 130
Expedia.comUSD 130
FindHotelUSD 131
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Maria Tresö, Other på Scandic Ornskoldsvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 9. januar 2020

Svært bra opplevelse til tross for ombygging og oppussing av hotellet.
Personalet var veldig imøtekommende og hyggelig.
God og variert frokost.
Det var stille om natten så vi hadde et godt opphold på vår gjennomreise.

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, bjornstolt
Maria T, Guest Relations Manager på Scandic Ornskoldsvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2020

Hej bjornstolt och tusen tack för din fina recension! Precis som du skriver så är vi inne i slutfasen av utbyggnad och renovering av hotelldelen. Inom kort är detta arbete avklarat och vi påbörjar renovering av kök/restaurang. Allt klart innan sommaren. Så trevligt att höra att ni blev väl omhändertagna av vår personal, njöt av frukosten och kunde sova gott. Hoppas vi ses snart igen,
Mvh Maria Scandic Örnsköldsvik

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Var på gennemrejse og trengte en plass å sove. God servise i resepsjonen og fine rom. Rent og fint. Frokosten var ikke bra. Der var ikke travelt i restauranten og der ble ikke ryddet av bordene. Rikt utvalg av frokost, men meget uappetitligt anrettet. Frokosten var en skuffelse.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 75henriette
Maria T, Guest Relations Manager på Scandic Ornskoldsvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hej 75henriette och tack för din recension! Härligt att höra att ni trivdes i våra rum och med personalen i receptionen. Jag beklagar dock att er frukostupplevelse inte var till förnöjsamhet. Jag tar detta vidare med frukostansvarige direkt.
Tack än en gång,
Mvh Maria
Scandic Örnsköldsvik

Anmeldt 14. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Maria T, Kundansvarig på Scandic Ornskoldsvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Anmeldt 14. mars 2018

Vi kommet uanmeldt og midt på natta. Vi fikk utrolig god hjelp og service! Anbefales veldig sterkt! Romet var rent og pent og frokosten var også veldig bra. Veldig hyggelige annsatte. Beliggenhet er veldig bra

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, biancahermans1979
Maria T, Kundansvarig på Scandic Ornskoldsvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2018

Hej biancahermans1979,
Tack så hjärtligt för din fina recension! Härligt att höra att ni trivdes hos oss och uppskattade vårt hotell och personal. Varmt välkomna tillbaka,
Mvh
Maria Scandic Örnsköldsvik