Anmeldt 26. juni 2018

Hotellet ligger fint til med trivelige omgivelser. For oss som var på tur nordover var det et perfekt sted for dagsstopp, mat og seng.

Jeg skrev i forespørselen om ledige rom; Ønsker nær heis, øvre etasjer, er dårlig til beins og ønsker et rom med dusj på gulv, ikke badekar, om mulig også rom med tregulv. Men trenger ikke hc-rom.

Ble møtt av hyggelig betjening i resepsjonen, etter en kort veg fra parkering. Rommet vi fikk tilfredsstilte de fleste ønsker, men var litt lite. Bonusovernatting, burde nok oppgradert.

Til middag ble det; «Halstrad rödingm brässerad babyspenat, dillveloute och smörstekta morötter och kokt potatis. Smakte.

Frokosten neste dag var i øvre Scandic-klasse.

Kommer nok igjen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, terjegre
Malin A, Front Office Manager på Scandic Bollnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hej och tack för fin feedback!

Härligt att ni är nöjda med er vistelse hos oss.
Vi hoppas se er som våra gäster igen!

Anmeldt 1. mai 2017

Ligger litt i utkanten av sentrum, men har til gjengjeld god gratis parkering. Det er heller ikke mer enn 5 minutters spasertur inn til sentrum.
Hyggelige personer både i resepsjonen og restauranten med god service.
God mat.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 343steinarg
Malin A, Front Office Manager på Scandic Bollnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Tack för fin feedback!
Varmt välkommen tillbaka och hoppas vi ses snart igen!
// Malin

Anmeldt 28. november 2016 via mobile enheter

Flott beliggenhet ut mot sjøen men likevel relativt sentralt. Grei gratis parkering like ved hotellet. Hyggelig og hjelpsomme personer i resepsjonen. Vi prøvde ikke restauranten, men frokosten var bra. Et hotell som trygt kan anbefales.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 343steinarg
Malin A, Front Office Manager på Scandic Bollnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2017

Hej och tack för att ni tagit er tid att lämna ett fint omdöme om vårt hotell.
Roligt att ni uppskattade vår stora fina frukostbuffé.
Varmt välkomna tillbaka till oss!

Anmeldt 19. oktober 2016

Overrasket over hotellet, sjeldent att hotellet er finere i virkeligheta enn på bilder :).
Flott frokost som ble spist på hotellets hærlige uteplass, med utsikt over elva og rekreasjonspark. Hjelpsomme og blide mennesker i jobb der, her føler man seg velkommen :).!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Rita F
Malin A, Front Office Manager på Scandic Bollnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2017

Hej och tack för ett fint omdöme om vårt hotell.
Roligt att ni är nöjda med ert besök hos oss och att frukosten smakade bra.

Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Et fint hotell.Beliggenheten er litt utenfor sentrum ved en sjø,veldig stille og rolig der.Maten er god,hyggelige mennesker,god atmosfære og rommene er veldig bra.Vi har vært på dette hotellet mange ganger på vei til og fra Finnmark.Kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, norwaylady1951

Hej och tack för fin återkoppling från er vistelse hos oss.
Roligt att ni är nöjda med rummen, utsikten över sjön och maten i restaurangen.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss igen!