Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Lett å finne, rett etter bensinstasjon før krysset sør for E4. Bra bemøtenhet i resepsjonen, nødvendig info mottatt. MC parkering ved hovedinngangen. Flott rent rom, gode madrasser, pute og dyne ok. Leselamper og tv ok plassert. Bra bad, gode håndklær. Restauranten leverer ok mat. Bar ok. Frokost mangler glutenfrie produkter, det glutenfri brødet smakte gammelt og var ikke spisbart. Heldigvis fantes det egg og bacon. Dårlig utvalg av laktosefrie produkter også. Prøver den andre scandic i nærheten neste gang.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, eva b
Anmeldt 17. juni 2017

Grei beliggenhet for oss på gjennomkjøring.
Gratis parkering ute.

Imøtekommende betjening, store og gode fellesområder.

Rommet og gangen bar preg av slitasje.

Jubileum buffe, med grillretter, minnet ikke mye om grillmat, resten av buffeen var ok.

Hotell betjeningen og ledelse deltok under markeringen, veldig hyggelig.

God frokost med godt utvalg.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, terjegre
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Har besøkt hotellet flere ganger i høst, har fått rom både i andre og tredje etasje og d har vært fine rom, med OK bad, str og ekstraseng. Rent og pent!

Men; denne gang fikk vi rom i 6. Etasje, noe som var veldig dårlig og minnet om et sykehusrom fra 70-tallet. Ikke veldig rent, spindelvev i taket og en vannlås som var helt uttørket slik at det luktet skarpt kloakk på rommet da vi kom, helt til vi fikk fyllt den med vann. Dette tyder jo på at betjeningen ikke bruker dette rommet ofte, og at vi nok fikk d pga at det var helt fullt.

Ellers er frokosten veldig bra, og har vært rikholdigutvalg alle gangene vi har vært der i høst. Også middagsbuffeten har vært bra, men fisken kunne vært betydelig bedre (torsk med hummersaus).

Fin barnebuffe!

God muligheter for parkering, også med tilhenger. Ligger rett inntil E4 og er lett å finne frem til!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Mtangeraas
karin_lundman, Hotelldirektör på Scandic Gavle Vast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2017

Hej!

Stort tack för er fina återkoppling till oss. Vi blir extra glada nr vi ser att ni är en återkommande gäst. Vi har några rum som är av äldre standard och de är på gång att renoveras. Naturligtvis ska de vara välstädade oavsett så vi ska se över våra rutiner kring detta.

Vi önskar er en fortsatt fin helg och varmt välkommen åter till oss!

Vänliga hälsningar

Karin Lundman

Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Hotellet har jeg besøkt flere ganger, og flere skal det bli! Hotellet har alt du kan tenke deg og er helt ypperlig for barnefamilier. På hotellet finner du basseng, treningsrom, badstu og mye mer!

Personalet var meget imøtekommende når vi sjekket inn på hotellet. Rommet var helt suverent, helt nyrenovert og fresht! Frokosten var fantastisk med et variert og bredt utvalg, her finner man garantert noe man liker!

Beliggenheten var kun et lite stenkast unna Gävle. Og rett ved siden av E4.

Hotellet hadde gode parkeringsmuligheter og et perfekt og stort uteområde for barn. Hotellet kan virkelig anbefales videre!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, danielsivertsen
karin_lundman, Hotelldirektör på Scandic Gavle Vast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2016

Hej!

Stort tack för superfin återkoppling! Vi blir så glada och stolta när vi får sånt fint omdöme på vårat arbete.

Vi hoppas få se er som våra gäster igen och passar på att hälsa er varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar

Karin Lundman

Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved motorveien (E4) og ligger sånn sett perfekt til når du er på gjennomreise. Hotellet er rent og pent, det er godt med parkeringsplasser og de ansatte er veldig hyggelig. Det er et veldig stort pluss at hotellet tilbyr gratis Internett til alle sine gjester.

Dato for oppholdet: juli 2015
Reisetype: Reiste alene