Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med trivelige og hjelpsomme ansatte. Frokosten var nydelig, masse å velge i og hvis det var noe man ikke fant var det alltid noen å spørre. Rommet var akkurat passe stort, lyst og luftig. Badet var rent, og dusjen var deilig! Kommer garantert tilbake hvis det blir en ny tur til Gävle!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, epline
Isabell B, Receptionschef på Elite Grand Hotel Gävle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Bästa Eline,
Vad roligt att ni trivdes bra hos oss.

Vi hoppas att ni kommer tillbaka som gäster snart igen!

Anmeldt 22. juli 2016

Dette er mitt andre opphold på dette flotte hotellet som ligger sentralt ved kanalen.
Hyggelig personal tar i mot deg når du kommer. Rommene er flotte og gir god valuta.
Gateparkering eller parkering i parkeringshus. God frokost som er inkludert i prisen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, berg991
Isabell B, Receptionschef på Elite Grand Hotel Gävle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2016

Bästa Gäst,
Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme!

Vi hoppas på att få se er som gäster snart igen!

Anmeldt 31. mars 2016

Et rent og pent hotell med meget god service fra medarbeiderene som jobber der.
Jeg og min hund ble møtt med smil og hyggelige kommentarer fra vi kom til vi dro.
Romslige, rene og pene rom med veldig gode senger :-)
Utmerket beliggenhet i byen
Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, 241lisbethb
Isabell B, Receptionschef på Elite Grand Hotel Gävle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. april 2016

Bästa Lisbeth,
Vad roligt att ni trivdes på vårat hotell.

Jag hoppas att vi får nöjet att hälsa er välkomna tillbaka!

Anmeldt 18. september 2015

Veldig fint hotell. Stort og trivelig rom, upåklagelig renhold. Frokostsalen var veldig flott. God mat! Barna satte stor pris på å få lage sine egne vaffelkaker til frokost. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende.
Minus for lekerommet, det var ganske tomt.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, makrella
Anmeldt 2. august 2015

Når vi ankom ble vi tatt i mot med et smil. Rommet var stort. Både voksne og barn var meget fornøyd. Lekerommet til barna var ikke mye å skryte av, men det skal ikke være noe å henge seg opp i da vi var ikke der for å leke på hotellet. Frokosten var topp. Byen Gävle var koselig og vennlig, trivsel meter konsert på torvet.

Vi hadde flaks med parkeringen, fikk plass rett utenfor.

Vi anbefaler dette hotellet. Takk for oss☺

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Asgeir L
Marie B, Hotelldirektör på Elite Grand Hotel Gävle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2015

Hej,

Tack för fina ord om oss, kul att ni fick uppleva Gävle som stad
det händer mycket runt torget på somrarna , allt från musik till
lokala matmarknader.

Välkomna igen!