“Ung og uerfaren betjening.”

Blackstone Steakhouse - Sundsvall
Vurdert som nr. 14 av 149 Restauranter i Sundsvall
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Ble svært godt tatt imot, men ved bestilling kom en ung gutt til vårt bord. Jeg var ikke veldig sulten, og ved spørsmål om hvor mye tunfisk det var på forretten i forhold til hovedretten på 200 gr, svarte han «lite». Bestilte Tunfisk som hovedrett, og spurte om hva de anbefalte som tilbehør (sa det på Svensk). Fikk ‘vet ikke’ til svar, og at han aldri hadde spist Tunfisk før. Jeg spurte om han kunne hente noen som kunne hjelpe oss, og han hentet en like ung jente, som anbefalte pommes frittes, og begynte å le og knise som en tenåring Maten var god, men total opplevelsen ble ikke den beste.

Takk, Go56776805579

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Philip, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse - Sundsvall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 20. mars 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2021
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Philip, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse - Sundsvall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 dager siden

Reisende som så på Blackstone Steakhouse - Sundsvall, så også på

Sundsvall, Västernorrland

Har du vært i Blackstone Steakhouse - Sundsvall? Del dine erfaringer!