“Hadde bestilt bord 21:15.”

Basta Urban Italian Sundsvall
Vurdert som nr. 15 av 149 Restauranter i Sundsvall
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord 21:15. Forretter gikk bra med en veldig god fritert makaroni bolle. Vi testet en pasta med trøffel og en MARE. Trøffel var veldig god mens MARE ikke var i nærheten av hva jeg forventet. Servicen ble dårligere og dårligere utover kvelden - til slutt endte vi opp med at kjøkkenet stengte før vi fikk bestilt dessert - det hele ble stang ut. Det virket nesten litt uprofesjonelt. Vi kommer ikke tilbake

Takk, Sigurdovrebo

Anmeldt i går

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 3. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 31. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021
Basta! Urban Italian Sundsvall, Sahibi på Basta Urban Italian Sundsvall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Basta Urban Italian Sundsvall, så også på

Sundsvall, Västernorrland

Har du vært i Basta Urban Italian Sundsvall? Del dine erfaringer!