Expedia.comUSD 134
FindHotelUSD 133
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 6. august 2021

Anmeldelse venter

Bortsett fra at prisen ikke samsvarte med oppgitt pris ved booking er dette et bra hotell. Topp etasjen er meget varm sommerstid men får låne vifte. Maten er utmerket med ferskt brød til middag og frokost. Maten smaker utmerket. Gleder meg til mitt neste og tredje besøk her.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, ericagl81
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hej!
Alla bokningar kommer in automatiskt i bokningssystemet med antal gäster som är bokade vid bokningstillfället samt priset. Detta brukar stämma bra.
Hoppas att ni i övrigt hade en trevlig vistelse!

Anmeldt 29. mai 2021

Familie tur, veldig hyggelig hotell personal som ytet eksepsjonell service. Da vi kom hadde de printet ut informasjon hvor vi kunne lade vår El bil. Personalet var samtidig hyggelige og tok seg tid for prat. Maten var bra. Selve hotellet var unikt med sin sjarm siden det er gammelt :) anbefales

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kharma4life
Clarion Collection Hotel Grand, Owner på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2021

Tack för ditt fina betyg och varmt välkommen åter!

Anmeldt 2. september 2019

virker som et bra hotell selv om vi bare var der en natt. Bra tilbud om gratis kveldsmat og fokosten var bra.
eneste jeg kan sette fingeren på var at det hang en sokk over sminkespeilet når vi kom og håndvasken var tett. Begge deler ble umiddelbart ordnet når vi påpekte dette i resepsjonen og en beklagelse var umiddelbar. Så vi opplevde veldigbra service fra resepsjonen. Kommer gjerne tilbake for flere netter og prøver spaet.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, oolaussen
Nadjagad, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Bästa Oolaussen,

Tack för att du valde att bo hos oss och för din feedback!

Det glädjer mig att höra att du hade en bra vistelse hos oss och var extra nöjd med kvällsmaten, frukosten samt servicen från receptionen. Jag ska föra vidare dina fina ord till hela teamet.

Jag beklagar dock att badrummet inte var helt i sin ordning och jag ska säkerställa att vi alltid tar en sista titt i rummet när städningen är färdig.

Vi hoppas att vi får se er snart igen och önskar dig en trevlig vecka!

Bästa Hälsningar,
Nadja Gadelius
Hotelldirektör

Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Bodde her en weekend i starten av april. Vi koset oss og opplevde veldig god service. Vi var så smart at vi booket parkering, og det var vi veldig glad for, sånn at vi slapp å lete etter parkering hele tiden! Nydelig hjemmelaget aftensmat-buffet, og hærlig frokost. Snille nattevakt Markus ordet mat til mannen min da han ikke hadde rukket aftensmaten, det var super service det!
Og tusen takk for hilsen og lørdagsgodteri som sto på rommet vårt

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, solvi_svendsen
Nadjagad, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Bästa solvi_svendsen,

Tack för att du valde at bo hos oss på Clarion Collection Hotel Grad Sundsvall och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse.

Det glädjer mig att höra att ni hade en mycket bra vistelse hos oss och var extra nöjd med den hemlagade maten, frukosten och servicen från min kollega Markus. Jag ska sprida vidare dina fin ord till Markus och resten av teamet.

Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka nästa gång du är i Sundsvall.

Bästa Hälsningar,
Nadja Gadelius

Anmeldt 15. oktober 2018

Vært i Sundsvall ett par ganger og booket Clarion Collection for andre gang når vi nå besøkte Sundsvall i helgen. Personlig syns jeg det er det beste hotellet i Sunsdvall. Kjemep gode senger, utrolig god service også er faktisk maten de serverer på kveldstid ganske bra for de som liker å spise på hotellet og ikke vil ut å spise, og det er inkludert i prisen til og med.

Ellers er betjeningen utrolig hyggelig og beliggenheten er upåklagelig.
Anbefales sterkt!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Per Arne R
KickiPerzon, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hej Per Arne!

Härligt att du trivs med och hos oss.
Vi ser varmt fram emot att se dig här snart igen!

Önskar dig en fin tisdag!
Mvh
Kicki