2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Anmeldt 18. desember 2018

Lett å finne fram til hotellet og grei parkering i P-hus med egen inngang til hotellet.
Du blir møtt av hyggelig og hjelpsom betjening og du får fine bekvemme rom til en meget hyggelig pris. Fikk ikke prøvd restauranten da vi hadde julebord på Aveny, men frokosten var helt perfekt. Vi kommer garantert tilbake hit om vi besøker Sundsvall igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 343steinarg
Linda_QualityHotel, Informationsansvarig på Quality Hotel Sundsvall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hej! Vad roligt att ni trivdes hos oss. Vårt parkeringsgarage brukar vara en uppskattad bekvämlighet! Riktigt kul att du njöt av julbord och show hos oss, vi hoppas att julstämningen infann sig! Ni är riktigt välkomna åter till oss! Ha en God Jul!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Tilbringte en natt her i august 2018. Hadde vært på Bergsåker travet hele dagen og sjekket inn sent. Kjøkkenet var egentlig stengt men takket være utmerket service fra personalet fikk vi likevel bestille mat og drikke. Kan absolutt anbefale!

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, OnyxiaBlack
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt hotell i Sundsvall. Bare to gater ned for å være midt i sentrum.
Rent og pent hotellrom, selv om en knirkete baddør var noe irriterende. God frokost. Dog var ikke personalet av det flinkeste, kunne feks ikke oppgi frokosttider. Bra treningsrom i kjeller. God service at vi slapp å betale for kaffen. Største skuffelse var likevel at det var oppgitt at det var softismaskin på hotellet. Den ble lett etter i to dager før man fant den inne i avdelingen for konferanse. Virket som den var forbeholdt dem også. Har du lyst å gå på kino ligger det i samme bygg, og skulle du ha lyst på noe å spise sent så ligger en flott bensinstasjon på baksiden av hotellet

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, rjo013
Ulrika W, Hotelldirektör på Quality Hotel Sundsvall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Hej.
Ledsen för dålig information på frukosten, vi försker blanda erfaren personal med sommarmedarbetare och tillse att alla har rätt information, det ska jag sjävlklart säkerställa igen.

Varmt välkommen åter

Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende med lett adkomst og gode parkerings muligheter. Fine og bekvemme rom med fantastisk utsikt over byen i de øvre etasjer. Rimelige rom i forhold til standard. Meget hyggelig betjening, god mat i restauranten og topp frokost.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 343steinarg
Anmeldt 29. august 2017

Har bodd "utallige " ganger på dette hotell; også da det tidligere var ett Scandic hotell.
Og med rundt 100 hotell netter i året, så er dette ett av de hotellene som jeg alltid synes er hyggelig å besøke.
Alltid hyggelig og personlig betjening; fine rom (oppgradert og på øverste etasje denne gang). Gode senger, men litt lite og trangt bad.
Dessverre levde ikke restauranten helt opp til tidligere opplevelser / erfaring.
Burger med mye tilbehør og stor porsjon. Bra konsistens på kjøttet, men veldig smakløst og med smakløst og kjedelig tilbehør.
God frokost, og for engangs skyld en god eggerøre.
Men dårlig brød; noe som går igjen på alle svenske hotell.

Romtips: Øverste etage; flott utsikt.
Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, JSHBergen