FindHotel
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Tidvis litt brått og trangt noen plasser for lange campingvogner. Litt dårlig luftsirkulasjon på servicehus, mye damp i taket. Trivelig betjening. Nært til sentrum, men må ha bil. Dessverre ekstremt lite å finne på for barn og ungdom. Liten lekeplass helt nede ved sjøen. Langt fra vogner som ligger lengere opp. Det betyr at man må farte videre, barn som ikke trives .....maser! På de varme dagene kan man bade nede i sjøen og oppsøke sandstrand. Enkelt opplegg for tømming av wc, av nyere dato

Takk, 669kathrinl
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, fant til og med plass til meg, selv om det egentlig var fullt. Sa jeg var sliten etter seks timers kjøring. Fikk også låne strømkabel (da jeg ikke fant min egen). Rolig, alle fasiliteter, badestrand (også en egen for hunder) og ok pris. Anbefales!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, alexanderkU6404HK
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Lå på campen 2 netter i campingvogn,fikk plass nede ved stranden.
Fin og stor plass. Sanitæranlegget er veldig bra rent og ryddig.
Kort vei til Sundsvall.
Kommer gjerne tilbake.
Trivelige folk i resepsjonen.

Takk, terje s
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi reiste hit og forventet oss litt mer. På nett sto det at det skulle finnes restaurant. Den var strøket over på campingkartet da vi kom dit. Ingenting å gjøre på campingen. Heldigvis hadde vi med sykkel. Ca 5 km inn til byen. Sure langtidsleiere på campingen. Betjeningen i resepsjonen var hyggelig. Fin plass, men anbefales ikke for barnefamilier. Sanitæranlegg ok. Flott badstue å leie. Langt til familiektiviteter.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, kullaulla
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Var innom her for å sove en natt før vi skulle videre. En stor oversiktlig camping med plass til mange vogner/bobiler, telt og en del hytter. Store og fine oppstillingsplasser. Fikk velge fritt blant ledige plasser. Sanitær anlegget var stort og reinslig. En fantastisk utsikt og en fin sandstrand nede ved vannet. Kjenjte på tempraturen i vannet og det var kaldt. Kort vei inn til Sundsvall for shopping. Vi kommer tilbake ved en senere anleding, da skal vi tilbringe flere netter her!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, BeateOthelie