Flott intakt slottsruin

Anmeldt 19. september 2017
Trehar
Bergen, Norge

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Borgholm er ruinene etter et stort slott med lang historie. I og med at dette er ruinene etter at slottet brant for etpar hundre år siden, er det ikke då mye innhold. Men likevel fantastiske konstruksjoner i kalkstein. Det er en liten ridderskole for de minste, og en snacbar. Det er en kunsutstilling i deler av slottet.
Absolutt verdt et besøk hvis du er på Öland

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Simoniniravn
Anmeldt 19. september 2017

Me kom diverre etter opningstida. Det hadde vore spanande å vandra inn forbi området, for slottet ruver i landskapet.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Trehar
Anmeldt 9. august 2017

Vi hadde en veldig interessant omvisning med en engasjert og kunnskapsrik guide her i juli. Vi ante ikke at så mye historie var gjemt her ute!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 624oleT
Anmeldt 20. september 2015

Ulf Lundell på Borgholm,har lest at det er et måste,og det var det,det ble en opplevelse med konsert inne i slotsruinene,hvordan det så ut der ellers?Som de fleste andre slottsruiner

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Tom E
Anmeldt 5. august 2015

Stor slottsruin på Øland, men nå har vi sett så mange slott rundt om i verden at dette ble bare nok en

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Terje J